ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بعید است که تارانتینو فیلم بعدی پیشتازان فضا را کارگردانی کند

پنجشنبه, 16 فروردین, 1397
پیشتازان فضا
به گزارش میم ست، سیمون پگ (simon Pegg) یکی از ستارگان فیلم پیشتازان فضا (Star Trek) گفت که فکر نمی کند کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) قسمت بعدی این فیلم را کارگردانی کند. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، پس از این که فیلم پیشتازان فضا: نمیسیس (Star Trek: Nemesis) نتوانست عملکرد مطلوبی در باکس آفیس 2003 داشته باشد مشخص بود که این سری به یک تغییر اساسی نیاز دارد. تقریبا 6 سال طول کشید تا بازسازی این فیلم توسط جی.جی. آبرامز منتشر شود. او در این فیلم از عنصر سفر در زمان استفاده کرد تا بازیگران فیلم اصلی را به فیلم جدید منتقل کند و آنهارا در یک خط زمانی دیگری قرار دهد. بازیگران خوبی برای این فیلم انتخاب شده بودند و برنامه ریزی شده بود که این فیلم بتواند دوباره هواداران را هیجان زده کند. پیشتازان فضا: به سوی تاریکی (Stat Trek: Into Darkness) از نظر مالی موفقیت های چشمگیری کسب کرد اما داستان ضعیف آن و تلاش بی فایده برای مخفی کردن بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) که در واقع داشت نقش آن مجسمه شرور را بازی میکرد باعث شد تا نقد های منفی و جدی ای را دریافت کند. وقتی آبرامز مشغول کارگردانی جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد (Star Wars: The Force Awakens) بود جاستین لین (Justin Lin) کارگردانی پیشتازان فضا: آنسو (Star Trek: Beyond) را بر عهده گرفت. سیمون پگ نیز به کمک داگ جانگ (Doug Jung) فیلمنامه را بازنویسی کرد. در حالی که این فیلم نقد های مثبتی را دریافت کرد در باکس آفیس ناموفق بود. عده ای داستان ضعیف نسخه قبلی فیلم را دلیل این شکست می دانستند اما به عقیده پگ تبلیغات ضعیف این فیلم دلیل شکست آن بود. پگ درباره این فیلم و کارگردان احتمالی آن صحبت هایی داشته است او گفت :
"سال بزرگی برای پیشتازان فضا بود و من احساس می کنم که این فیلم هرگز به درستی درک نشده است. فکر می کنم گاهی اوقات تعداد طرفداران این فیلم ثابت بوده است و وقتی که ما به طریقی اسم پیشتازان فضا را ذکر می کردیم کسانی هم که تاحالا این فیلم را ندیده بودند علاقه ای برای دیدن آن نشان نمی دادند. انگار که کار عجیبی انجام داده بودیم. به نظر من کسی که مسوول این اتفاقات است (منظورش کمپین تبلیغاتی فیلمه!) دیگر اینجا نیست."
سال گذشته وقتی طرفداران این فیلم شنیدند که تارانتینو قرار است کارگردانی این فیلم را به عهده بگیرد و فیلمنامه اش را هم خودش بنویسد تعجب کردند. قرار بود که او پس از فیلم نهم خود یعنی روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) این کار را انجام دهد. اما با توجه به این که او تصمیم گرفته است که پس از ده فیلم خود را بازنشسته کند، پگ شک دارد که پیشتازان فضا آخرین فیلم تارانتینو باشد.
" فکر نمی کنم کوئنتین بخواهد این فیلم را کارگردانی کند چرا که او فعلا مشغول کارگردانی نهمین فیلم خودش است و به نظر من پس از این فیلم فقط یک فیلم دیگر خواهد ساخت و شک دارم که بخواهد در دو سه سال آینده کارگردانی این فیلم را به عهده بگیرد." پیشتازان فضا پیشتازان فضا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications