ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بن افلک بالاخره از بازی در فیلم مستقل بتمن خداحافظی کرد

جمعه, 12 بهمن, 1397
فیلم مستقل بتمن

به گزارش میم ست، سایت ددلاین اطلاعات جدیدی از فیلم مستقل بتمن (The Batman) را منتشر کرده است. طبق خبرمنتشر شده، کمپانی برادران وارنر در ابتدا اعلام کرد که فیلم مستقل بتمن برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ ریزی شده است. ددلاین در ادامه اضافه کرد که برادران وارنر به دنبال استخدام یک بازیگر جدید برای بازی در نقش بروس وین/بتمن است.

بیشتر بخوانید: تاریخ اکران دنباله فیلم جوخه انتحار منتشر شد / مذاکره DC با گان برای کارگردانی

گفته می‌ شود تمرکز این فیلم روی اوایل زندگی بروس وین جوان خواهد بود. با این حال، اطلاعات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست. بدین ترتیب بن افلک دیگر قرار نیست نقش شخصیت بتمن را در دنیای دی سی (DC) بازی کند و او پس از مدت‌ ها شایعه سرانجام این مجموعه را ترک کرد. او پیش از این نیز صندلی کارگردانی این فیلم را ترک کرده بود. مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان فیلم جنگ برای سیاره میمون ها (War for the Planet of the Apes) کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل بتمن را بر عهده گرفته است.

ریوز در مصاحبه جدیدی که با هالیوود ریپورتر داشته، اطلاعات جدیدی از فیلم مستقل بتمن را به اشتراک گذاشته است. تمرکز فیلم جدید بتمن بیشتر روی این شخصیت محبوب خواهد بود و حالت کارآگاهی داستان بیش از دیگر فیلم‌ های بتمن است. همچنین در این فیلم شاهد حضور چندین شخصیت شرور و منفی خواهیم بود که اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

طبق شایعات منتشر شده به نظر می رسد شخصیت پنگوئن آنتاگونیست اصلی فیلم مستقل بتمن خواهد بود. همچنین ریوز تایید کرد که روند استخدام بازیگران این فیلم آغاز خواهد شد، اما پیش از آن، او پیش‌نویس نهایی فیلمنامه فیلم بتمن را برای شروع فیلمبرداری آماده خواهد کرد. انتظار می‌رود به‌زودی بازیگر نقش بتمن مشخص شود که فعلا اطلاعاتی از گزینه‌های احتمالی آن در دسترس نیست. 

بیشتر بخوانید : ویل اسمیت اولین عکس رسمی از دنباله فیلم پسران بد را منتشر کرد

پیش از این گفته شده بود که کمپانی برادران وارنر ممکن است ماه نوامبر ۲۰۱۹ (آبان یا آذر ۱۳۹۸) را برای شروع فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman در نظر بگیرد که با توجه به تاریخ اکران اعلام شده، به نظر می‌رسد که باید در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ منتظر شروع فیلمبرداری و تولید فیلم بتمن باشیم. 

فیلم مستقل بتمن فیلم مستقل بتمن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications