ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

بالاخره مارگو رابی در فیلم جدید تارانتینو بازی می کند

پنجشنبه, 20 اردیبهشت, 1397
تارانتینو
به گزارش میم ست، مارگو رابی (Morgot Robbie) نقش شرون تیل را در روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) به کارگردانی کوئنتین تارآنتینو (Quentin Tarantino) بازی خواهد کرد. ستاره فیلم هایی همچون گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) و جوخه انتحار (Suicide Squad) از تابستان گذشته درگیر مذاکرات برای پیوستن به جدیدترین اثر تارانتینو بود. در ابتدا تصور می شد که این فیلم درباره مرگ چارلی منسون خواهد بود اما بعدا مشخص شد که داستان این فیلم درباره حوادثی است که در هالیوود و اطراف لوس انجلس اتفاق می افتد و شامل مرگ چارلی منسون نیز می شود. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) در نقش ریک دالتون و برد پیت نیز (Brad Pitt) کلیف بوث نقش مقابل او را بازی خواهد کرد. با این حساب فیلم روزی روزگاری در هالیوود، تجدید دیداری بین رابی و دیکاپریو پس از فیلم گرگ وال استریت خواهد بود. دیکاپریو و برد پیت قبلا در فیلم هایی با تارانتینو همکاری داشته اند. برد پیت در فیلم حرام زاده های بی شرف (Inglourius Basterds) و دی کاپریو نیز در فیلم جانگوی رها شده (Django Unchained) بازی کرده اند. رابی در مصاحبه اخیر خود درباره این پروژه و این که چه چیزی باعث علاقه او به آن شده است صحبت کرد. او خود را یکی از بزرگترین طرفداران تارانتینو توصیف کرده و گفته که بیشتر از هر چیزی دوست دارد در فیلم تارانتینو بازی کند تا ببینید روند فیلم سازی او چگونه است. او گقت:
"قبل از همه چیز، من دوست داشتم او را در حین کار ببینم، ببینیم که چگونه بازیگران را راهنمایی می کند و فیلم نامه های او چگونه است. و اصلا روز چگونه می گذزد. فکر کردن به همه این ها مرا مجذوب فیلم می کند. کار کردن با تارانتینو تجربه بسیار خوبی است و چیزی است که من همیشه آن را در خواب هایم می دیدم."
شرون تیل نقش بسیار کوتاهی در فیلم روزی روزگاری در غرب خواهد داشت اما رابی در مصاحبه خود با ایندوایر گفت که حتی بازی در یک سکانس ار فیلم تارانتینو هم برای او کافی است. همچنین گفت که قرار است نقش یک شخصیت واقعی را بازی کند. او گفت :
"من برای هر شخصیتی که نقشش را بازی می کنم احساس مسولیت دارم چه شخصیت ساختگی باشد و چه واقعی، سعی می کنم که آن را درست بازی کنم و احساسات او را درک کنم."
رابی با باری در نقش شخصیت های واقعی خیلی هم بیگانه نیست چرا که نقش هایی که در فیلم های گرگ وال استریت و خداحافظ کریستوفر رابین (Goodbye Christopher Robiin) و من تونیا (I, Tonya) - که برای بازی در آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد - نقش شخصیت های واقعی را به خوبی ایفا کرده است. همچنین او قبلا با کاگردان هایی هم سطح تارانتینو هم همکاری کرده است از جمله این کارگردانها مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) کارگردان فیلم گرگ وال استریت است. در سال های اخیر رابی تصمیم گرفته در کنار بازیگری، بیشتر با فیلم ها درگیر شود و در چند فیلم تهیه کننده هم باشد که اینکار اشتیاق او برای همکاری با تارانتینو را توجیه می کند. فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time In Hollywood) در تاریخ 9 آگوست 2019 (18 خرداد 1398) اکران خواهد شد. تارانتینو تارانتینو

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications