ویدئوهای سایت

person

بازیگر نقش اصلی سریال Pennyworth انتخاب شد/ گذشته ی مرموز آلفرد ، مستخدم بتمن!

سه شنبه, 24 مهر, 1397
به گزارش میم ست ، بازیگر نقش اصلی سریال Pennyworth (پنی ورث) و همچنین بازیگر نقش پدر بتمن در این سریال انتخاب شده اند. این سریال درام سفارش ساخت خود را در ماه می دریافت کرد و سازنده و برنامه ریز سریال گاتهام (Gotham) یعنی برونو هلر (Bruno Heller) نویسندگی پیلوت و همچنین تهیه کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارد. داستان سریال Pennyworth در دهه 60 میلادی در لندن روی می دهد. این سریال دوران جوانی آلفرد پنی ورث دوست و همراه و خدمتکار خانوادگی بتمن را به تصویر می کشد جایی که او یک کمپانی امنیتی را تاسیس کرده و با پسر جوان و میلیاردری به نام توماس وین (پدر بتمن) سر کار می رود. حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، بازیگر نقش اصلی سریال Pennyworth و همچنین بازیگر نقش پدر بتمن انتخاب شده اند. چندی پیش کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که جک بانون (Jack Bannon) و بن آلدریج (Ben Aldridge) به ترتیب نقش های آلفرد پنی ورث و توماس وین را در سریال Pennyworth بازی خواهند کرد.

توضیحات نقش اصلی سریال Pennyworth به شرح زیر است:

" یک فرد صادق، رو راست و پاک که هرگز تصور نمی کنید که او یک قاتل اس ای اس باشد. آلفرد نمی داند که چطور پسر مهربان گذشته ی خود را با قاتل سرد و بی روحی که مجبورا به آن تبدیل شده ، وفق دهد. او مردی قدرتمند است که نمی داند خود را چگونه تعریف کند. "

در توضیحات نقش توماس وین نیز آمده است :

" یک میلیاردر جوان و تازه کار که از سواحل شرقی ایالات متحده آمده است. بسیار منظم و بی پروا و دارای اعتماد به نفس بالا. "
پیش از این در فیلم های بازی تقلید (The Imitation Game) و خشم (Fury) و همچنین سریال های بریتانیایی اندور (Endeavour) ، محفل (Clique) و ریپر استریت (Ripper Street) شاهد نقش آفرینی جک بانون بوده ایم.

نظر شما در مورد داستان و بازیگران سریال Pennyworth چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.