ویدئوهای سایت

person

نامزد چندین دوره اسکار در عکس های جدید فصل 6 سریال خانه پوشالی

سه شنبه, 6 شهریور, 1397
به گزارش میم ست ، عکس های جدید فصل 6 سریال خانه پوشالی (House of Cards) منتشر شده است. پس از افشای اتهامات سوء استفاده جنسی علیه کوین اسپیسی (Kevin Spacey)، شبکه نتفلیکس با یک دوراهی مواجه شد : یا خانه پوشالی را کنسل کند یا آن را بدون حضور اسپیسی ادامه دهد و همسرش در سریال یعنی کلیر آندروود (با بازی رابین رایت (Robin Wright)) را مرکز داستان و راس قدرت کاخ سفید قرار دهد. همان طور که چند وقت پیش به اطلاع شما رساندیم ، نتفلیکس راه دوم را انتخاب کرد. کمی بعد نیز مشخص شد که فصل 6 سریال خانه پوشالی نسبت به فصل های قبل کوتاه تر بوده و به جای ۱۳ قسمت ، فقط ۶ قسمت خواهد داشت. حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، عکس های جدید فصل 6 سریال خانه پوشالی توسط نتفلیکس منتشر شده است. در این عکس ها دو بازیگر جدید سریال به نام های دایان لین (Diane Lane) و گرگ کینر (Greg Kinnear) را مشاهده می کنیم که به ترتیب نقش های آنت شپرد و بیل شپرد را بازی می کنند، خواهر و برادری که شرکت شپرد آنلیمیتد را به ارث برده اند ، یک کمپانی صنعتی بزرگ که توسط این خانواده برای اعمال قدرت در روابط سیاسی در آمریکا استفاده می شود. این دو نفر آینده خاصی برای آمریکا در نظر داشته و همچنین گذشته پیچیده ای با خانواده آندروود دارند. دیگر بازیگر جدید این فصل کودی فرن (Cody Fern) است که نقش دانکن شپرد ، پسر جاه طلب و فداکار آنت را بازی می کند، که نماینده نسل بعدی سیاست مداران واشنگتن است. رابین رایت برنده گلدن گلوب و نامزد امی نقش رییس جمهور آمریکا را در فصل 6 سریال خانه پوشالی برعهده دارد. حال رایت در این فصل توسط دایان لین نامزد اسکار و گرگ کینر و کودی فرن همراهی می شود.

دیگر بازیگران فصل 6 سریال خانه پوشالی عبارتند از:

مایکل کلی (Michael Kelly) ، جین آتکینسون (Jayne Atkinson) ، پاتریشیا کلارکسون (Patricia Clarkson) ، کنستانس زیمر (Constance Zimmer) ، درک سیسیل (Derek Cecil) ، کمپبل اسکات (Campbell Scott) ، بوریس مک گیور (Boris McGiver) و ... . فصل 6 سریال خانه پوشالی در تاریخ ۲ نوامبر مصادف با یازدهم آبان ماه از نتفلیکس پخش می شود. این سریال محبوب توسط بو ویلیمون (Beau Willimon) ساخته شده و تهیه کنندگی آن برعهده دیوید فینچر (David Fincher) ، جاشوا دونن (Joshua Donen) ، اریک راس (Eric Roth) و استودیوی ام آر سی است.

جوایز و افتخارات سریال خانه پوشالی :

سریال خانه پوشالی تاکنون ۵۳ بار نامزد امی شده و ۷ بار این جایزه را برده است که اولین آن ها جایزه بهترین کارگردانی سریال درام برای دیوید فینچر بود. این سریال همچنین ۶ بار نامزد جایزه گلدن گلوب شده و ۲ بار برنده این جایزه شده است. این سریال همچنین ۱۱ بار نامزد جایزه از طرف انجمن بازیگران شده و ۲ بار جایزه را از آن خود کرده ؛ یک جایزه AFI؛ ۴ نامزدی انجمن نویسندگان و یک بار کسب جایزه ؛ ۲ نامزدی بفتا ؛ ۲ نامزدی انجمن تهیه کنندگان؛ ۲ نامزدی انجمن کارگردانان و یک جایزه Peabody از دیگر جوایز روی تابلوی افتخارات سریال خانه پوشالی هستند.

عکس های جدید فصل 6 سریال خانه پوشالی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد سریال خانه پوشالی چیست ؟ نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.