ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ایده جالب جک بلک برای ساختن دنباله فیلم جومانجی

دوشنبه, 17 اردیبهشت, 1397
جومانجی
به گزارش میم ست، جک بلک (Jack Black) بازیگر فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) گفت که جومانجی 3 باید مسیری را طی کند که تا حالا طی نکرده است. او پیشنهاد کرده است که داستان قسمت سوم این فیلم در فضا جریان داشته باشد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، سونی رسما تایید کرد که نسخه سوم فیلم جومانجی ساخته خواهد شد و همانند فیلم جومانجی به جنگل خوش آمدید همزمان با یکی از بزرگترین فیلم های تاریخ سینما یعنی جنگ ستارگان (Star Wars) اکران خواهد شد. اکران این فیلم همزمان با فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) تاثیری روی موفقیت این فیلم نداشت و حتی در چند هفته صدر جدول باکس آفیس را از آخرین جدای گرفت. وقتی سونی اعلام کرد که می خواهد فیلم کلاسیک جومانجی را باز سازی کند، با وجود حضور ستاره بزرگی همچون دواین جانسون (Dwayne Johnson) انتظار نمی رفت که این فیلم در این حد موفق باشد. بیشتر مخاطبان شک داشتند که بازسازی فیلم اکشن کمدی فراموش شده دهه نودی همچون جومانجی موفق باشد اما جیک کاسدان (Jake Kasdan) کارگردان و بازیگران این فیلم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و این فیلم با فروش جهانی 956 میلیون دلاری به پر فروش ترین فیلم تاریخ کمپانی سونی تبدیل شد. سونی مشغول ساخت دنباله این فیلم است که توانست کار غیر عادی را در سال گذشته انجام دهد و در حالی که همه فکر می کردند این فیلم طوری ساخته شده تا محبوبیت و نام قسمت اول تحسین شده خود را یدک بکشد، توانست موفقیت های زیادی را کسب کند. اخیرا جک بلک ستاره این فیلم گفته که ایده جالبی برای ساخت دنباله این فیلم دارد. او در مصاحبه ای گفت :
"به نظر من باید این فیلم را به فضا ببریم، چون سوال من درباره Jumanji این است که این بازی چیست و اصلا چه کسی آن را ساخته است. این باید نوعی تکنولوژی فضایی باشد، درست نمی گویم؟ یا شاید هم جادوی یک مرد جنگلی، می خواهم بدانم که این بازی از کجا آمده است، یکی به من تاریخچه این بازی لعنتی را بگوید."
در فیلم اول Jumanji، یک بازی تخته ای قدیمی بود که بازیکنان را وارد یک ماجراجویی در شهر کرد اما در فیلم به جنگل خوش آمدید این بازی تخته ای به یک بازی ویدیویی تبدیل شد اما در هیچ یک از این فیلم ها به این سوال که این بازی از کجا آمده یا چه کسی همچین چیزی ساخته است پاسخ درست و حسابی نداد. در حال حاضر به جز اینکه قرار است جک بلک، دواین جانسون، کوین هارت و کارن گیلان به قسمت سوم بازگردند و ایفای نقش کنند، هیچ اطلاعات دیگری درباره این فیلم نداریم. تا زمانی که این چهار بازیگر حضور داشته باشند و یک داستان سرگرم‌ کننده هم نوشته شود، قطعا مردم آن را دوست خواهند داشت و برای دیدن آن به سینما خواهند رفت. فیلم Jumanji 3 برای اکران در کریسمس 2019 و رقابت با قسمت نهم فیلم جنگ ستارگان  (Star Wars: Episode IX) برنامه ریزی شده است. جومانجی جومانجی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications