ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اکران فیلم سینمایی کاناپه غیر ممکن است / فیلم جدید کیانوش عیاری هم توقیف شد

جمعه, 27 مهر, 1397
فیلم سینمایی کاناپه
به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران، فیلم سینمایی کاناپه ساخته‌ی کیانوش عیاری است که در سال ۱۳۹۵ جلوی دوربین رفت. کیانوش عیاری در این فیلم سینمایی برای بازیگران زن از کلاه گیس استفاده کرده است. این فیلم پس از ساخت و معرفی به هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر، برای حضور در جشنواره پذیرفته نشد. پس از آن پرونده این فیلم به معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی رسید. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، ابراهیم داروغه زاده، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری مهر با اعلام اینکه اکران فیلم سینمایی «خانه‌ی پدری»، ساخته‌ی ابراهیم داروغه زاده منوط بر شرایط اعلام شده است، درباره وضعیت اکران فیلم «کاناپه» نیز صحبت‌هایی کرد. داروغه زاده درباره اکران فیلم کاناپه چنین گفت:
کاناپه هم به دلیل مساله حجاب اساساً امکان اکران ندارد و پرونده نمایش آن منتفی است. این مساله به آقای عیاری هم اعلام شده است.
فیلم سینمایی کاناپه درباره دو خانواده است که دچار اختلافاتی می‌شوند. فیلم «کاناپه» با بازی بازیگرانی چون فرهاد آییش، فرگل فربخش، ابوالفضل پورعرب، فریبا کامران، بیتا بیگی و بابک حمیدیان ساخته شده است. کیانوش عیاری اکنون در حال ساخت سریال «۸۷ متر» برای تلویزیون است. کیانوش عیاری اولین فیلم سینمایی خود را در سال ۱۳۵۸ با نام «تازه نفس‌ها» ساخت. او پس از آن فیلم‌های «شبح کژدم»، «آن‌سوی آتش»، «شاخ گاو» و «بیدار شو آرزو» را ساخته است. عیاری سینمای حرفه‌ای را با نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم تنوره دیو تجربه کرد. از مشخصه‌های بارز فیلم‌های عیاری سبک واقع گرایانهٔ منحصر به فردش و پرداختن به موضوعات بکر هم‌چون پیوند قلب در فیلم بودن با نبودن می‌توان نام برد. عیاری از سال ۱۳۸۱ به مدت ۵ سال مشغول ساخت سریال روزگار قریب بود که داستان زندگی بنیانگذار طب نوین کودکان در ایران، دکتر محمد قریب است. عیاری برای فیلم آبادانی‌ها در سال ۱۹۹۴ برندهٔ جایزهٔ پلنگ نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو شد. او برادر داریوش عیاری است فیلم سینمایی کاناپه
بیشتر بخوانید:

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications