ویدئوهای سایت

person

اکران فیلم بمب؛ یک عاشقانه در آمریکا! / سینماهای واشنگتون، ویرجینیا و …

پنجشنبه, 11 بهمن, 1397

اکران فیلم بمب؛ یک عاشقانه در آمریکا از هفته آینده آغاز می ‌شود. کارگردانی این فیلم را پیمان معادی بر عهده داشته و بازیگران بزرگی از جمله لیلا حاتمی و سیامک انصاری در آن به نقش آفرینی پرداخته اند.

به گزارش میم ست ، فیلم بمب؛ یک عاشقانه با همکاری موسسه توزیع، تهیه و پخش شید فیلم و شرکت دریم لب فیلمز روی پرده سینماهای آمریکا به نمایش در می آید.

اکران فیلم بمب؛ یک عاشقانه در آمریکا در شهرهای دالاس ، هیستون ، آستین ، سن دیگو ، ویرجینیا ، سن ‌فرانسیسکو ، جورجیا و واشنگتن انجام خواهد شد.

بازیگران اصلی فیلم بمب؛ یک عاشقانه عبارتند از:

پیمان معادی ، لیلا حاتمی ، سیامک انصاری ، حبیب رضایی و سیامک صفری.

داستان فیلم بمب؛ یک عاشقانه با حال و هوای موشک ‌باران تهران در سال ١٣٦٦ به تصویر کشیده شده است و فیلم‌ نامه آن همچون اثر قبلی این کارگردان توسط خود معادی قلم زده شده است.

اولین اکران فیلم بمب؛ یک عاشقانه در آمریکا هفته آینده پنج ‌شنبه ۱۸ بهمن‌ ماه ، ساعت ۸ شب (به وقت محلی) هم ‌زمان در سه شهر دالاس ، هیستون ، آستین خواهد بود و پس از آن اکران خود را در شهرهای دیگر آمریکا ادامه خواهد داد.

بنا بر اعلام، موسسه توزیع، تهیه و پخش شید فیلم سعی دارد با انتخاب فیلم‌ های قابل دفاع و ارزشمند از کلیه فیلم‌ های پارسی ‌زبان ایران و جهان حمایت کند تا علاوه بر آشنایی خارجی ‌ها با فرهنگ و هنر ایران و پارسی ‌زبانان ، باعث حفظ رابطه و پیوندهای ایرانیان خارج از کشور مخصوصاً نسل جدید و جوان با فرهنگ و هنر ایرانی شود.

نظر شما در مورد اکران فیلم بمب؛ یک عاشقانه در آمریکا چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.