ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اکران شیار 143 در کشورهای چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان

شنبه, 26 خرداد, 1397
شیار 143

به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران در حالیکه نرگس آبیار مشغول فیلمبرداری فیلم جدید خود با نام شبی که ماه کامل شد است، شیار 143 دیگر ساخته این کارگردان سینمای ایران قرار است در کشورهای چین، هنگ کنگ، تایوان و ماکائو به نمایش عمومی درآید.

محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم‌های آبیار روز گذشته ۲۵ خرداد با حضور در جشنواره چینگ دائو (جشنواره فیلم کشورهای عضو پیمان شانگهای)، تفاهمنامه اکران شیار 143 در کشورهای چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان را با رییس سازمان سینمایی چین امضا کرد. علیرضا شاهرخی پخش بین المللی فیلم شیار 143 دومین فیلم نرگس آبیار را به عهده دارد.

درباره شیار 143

شیار 143 فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم پس از ۹ هفته اکران در ۳۵ سینمای ایران، فروش ۴ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومانی را تجربه کرده‌ است. در متن فیلم، شیار 143 یکی از محدوده‌هایی است که در منطقه جنگی؛ برای مین یابی و یافتن اجساد کشته شدگان در جنگ مورد تفحص و کاوش قرار می‌گیرد. فیلم شیار۱۴۳ مورد استقبال طیف‌های مختلف مردم قرار گرفت و نیز در بیش از ۳۰ جشنواره بین‌المللی حضور یافت و ۱۶ جایزه بین‌المللی دریافت کرد.

خلاصه داستان شیار 143

پسری جوان به جبهه رفته است. مادر او (مریلا زارعی در نقش مش اُلفَت) در نبود پسرش روزهای تلخی را می‌گذراند و منتظر است او روزی از جبهه بازگردد. او نمی‌داند پسرش اسیر شده یا در جنگ کشته شده است. مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یدالله شادمانی و زهرا مرادی بازیگران این فیلم هستند. در مراسم تقدیر از کارگردان این فیلم در دانشگاه شاهد، در حالیکه از نرگس آبیار برای اهداء لوح تقدیر و سخنرانی دعوت بعمل آمده بود، مسئولان حراست دانشگاه شاهد مانع از ورود وی به محوطه دانشگاه شدند و دلیل اینکار را عدم تمایل وی برای استفاده ازپوشش چادر در محوطه دانشگاه عنوان کردند. این مراسم بدون حضور وی انجام شد و لوح تقدیر به نماینده‌ای از جانب عوامل تولید فیلم اهداء شد. شیار 143

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications