ویدئوهای سایت

person

انتشار اولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون / ادامه فیلمبرداری در تهران

پنجشنبه, 3 آبان, 1397
به گزارش میم ست ، اولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون منتشر شده است. با پایان فیلمبرداری صحنه ‌های طاقت ‌فرسای جنگی در فاز اول فیلمبرداری در کرمانشاه، گروه تولید در حال ادامه فیلمبرداری فیلم ماجرای نیمروز: رد خون در تهران می باشد. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران و به نقل از روابط عمومی پروژه ، داستان فیلم ماجرای نیمروز: رد خون ، در حاشیه یکی از مهمترین وقایع تاریخ معاصر کشور روایت شده و در طول یک ماه گذشته ، صحنه‌ های جنگی آن در اسلام آباد غرب فیلمبرداری شده است. به گفته دست اندرکاران فیلم ماجرای نیمروز: رد خون ، فیلمبرداری این بخش از فیلم ، از طاقت ‌فرسا ترین پلان ‌های پروژه تشکیل شده است . در این بخش از فیلمبرداری فیلم ماجرای نیمروز: رد خون ، روزانه از چند صد هنرور بومی ، بیش از ١٠٠ دستگاه ادوات جنگی سبک و سنگین ، چندین فروند هلی ‌کوپتر و... استفاده شده است. هم اکنون گروه تولید ماجرای نیمروز: رد خون در تلاشند تا با تدوین همزمان و کار روی جلوه ‌های ویژه کامپیوتری ، آن را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فجر آماده نمایند.

بازیگران اصلی فیلم ماجرای نیمروز: رد خون عبارتند از:

هادی حجازی ‌فر ، بهنوش طباطبایی ، محسن کیایی ، هستی مهدوی ‌فر ، حسین مهری ، مهدی زمین ‌پرداز ، امیر احمد قزوینی و جواد عزتی. فیلم ماجرای نیمروز: رد خون جدیدترین اثر موسسه سیمای مهر می باشد که به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌ کنندگی سید محمود رضوی جلوی دوربین رفته است. اولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون توسط مجید طالبی گرفته شده است.

پوستر و اولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد داستان، عوامل و بازیگران این فیلم چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس و پوستر در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.