ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار اولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون / ادامه فیلمبرداری در تهران

پنجشنبه, 3 آبان, 1397
انتشار اولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون / ادامه فیلمبرداری در تهران
به گزارش میم ست ، اولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون منتشر شده است. با پایان فیلمبرداری صحنه ‌های طاقت ‌فرسای جنگی در فاز اول فیلمبرداری در کرمانشاه، گروه تولید در حال ادامه فیلمبرداری فیلم ماجرای نیمروز: رد خون در تهران می باشد. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران و به نقل از روابط عمومی پروژه ، داستان فیلم ماجرای نیمروز: رد خون ، در حاشیه یکی از مهمترین وقایع تاریخ معاصر کشور روایت شده و در طول یک ماه گذشته ، صحنه‌ های جنگی آن در اسلام آباد غرب فیلمبرداری شده است. به گفته دست اندرکاران فیلم ماجرای نیمروز: رد خون ، فیلمبرداری این بخش از فیلم ، از طاقت ‌فرسا ترین پلان ‌های پروژه تشکیل شده است . در این بخش از فیلمبرداری فیلم ماجرای نیمروز: رد خون ، روزانه از چند صد هنرور بومی ، بیش از ١٠٠ دستگاه ادوات جنگی سبک و سنگین ، چندین فروند هلی ‌کوپتر و... استفاده شده است. هم اکنون گروه تولید ماجرای نیمروز: رد خون در تلاشند تا با تدوین همزمان و کار روی جلوه ‌های ویژه کامپیوتری ، آن را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فجر آماده نمایند.

بازیگران اصلی فیلم ماجرای نیمروز: رد خون عبارتند از:

هادی حجازی ‌فر ، بهنوش طباطبایی ، محسن کیایی ، هستی مهدوی ‌فر ، حسین مهری ، مهدی زمین ‌پرداز ، امیر احمد قزوینی و جواد عزتی. فیلم ماجرای نیمروز: رد خون جدیدترین اثر موسسه سیمای مهر می باشد که به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌ کنندگی سید محمود رضوی جلوی دوربین رفته است. اولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون توسط مجید طالبی گرفته شده است.

پوستر و اولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد داستان، عوامل و بازیگران این فیلم چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس و پوستر در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. اولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خوناولین عکس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications