ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نویسندگان جنگ ابدیت می گویند انتقام جویان 4 بهتر و بزرگتر است

یکشنبه, 9 اردیبهشت, 1397
انتقام جویان 4
به گزارش میم ست نویسندگان انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) می گویند که انتقام جویان 4 (Avengers 4) حتی از این فیلم نیز بزرگتر و بهتر است. بالاخره زمان اکران فیلم جنگ ابدیت فرا رسید و فیلم روی پرده سینماها رفت. بعد از سال ها ساخت و انتظار، هواداران حال می توانند بزرگترین ساخته ترکیبی مارول را ببینند. پیش بینی های فروش فیلم همچنین بالاست. و بنظر کاملا درست هم هستند. چرا که در دو روز ابتدایی اکران فیلم رکورد فروش 284 میلیون دلاری ثبت شده است. با این فروش رکورد اکران شب اول دنیای سینمایی مارول شکسته شد. پیش از این نیز رکورد پیش فروش بلیت ها توسط جنگ ابدیت شکسته شده بود. و شاید هیجان انگیزترین قسمت جنگ ابدیت این باشد که دنباله ای دارد که در سال آینده منتشر خواهد شد. این دو فیلم ابتدا قرار بود با نام های انتقام جویان: جنگ ابدیت قسمت اول و انتقام جویان: جنگ ابدیت قسمت دوم منتشر شوند. همچنین داستان هر دو نیز کمی شبیه هم بود ولی بنظر حالا کمی با هم تفاوت خواهند داشت. برنامه و داستان جنگ ابدیت این بود که همه قهرمانان دنیای سینمایی مارول برای جنگ با تانوس با هم متحد شوند. و این داستان نیز در ابعادی بزرگ به فیلم بعدی منتقل شود.

عکس العمل ها و نقدهای اولیه بسیار مثبت بوده است. و با این داستان و ستاره ها بنظر بزرگترین فیلم این مجموعه را شاهد هستیم. اما بنظر باید همچنان منتظر بهترین فیلم مجموعه باشیم. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استفن مک فیلی (Stephen McFeely) نویسندگان هر دو فیلم جنگ ابدیت و انتقام جویان اخیرا مضاحبه ای در مورد آثار مشارکتی و همکاری با یکدیگر انجام داده اند.

وقتی در این مصاحبه صحبت از آینده این دو مخصوصا در دنیای  سینمایی مارول شد، آن ها جمله بزرگی را به زبان آوردند: انتقام جویان 4 بهتر و بزرگتر از فیلم فعلی در حال اکران است. مک فیلی: "ما خیلی در مورد آینده خوشحال هستیم. چون میدونی، هر چی باشه، انتقام جویان 4 بهتر از چیزیه که الان دارید میبینید." مارکوس: "و بزرگتر"

مک فیلی: "ما خیلی خوشحالیم که اوضاع اینطوری داره پیش میره. ما این کمپانی جدید رو شروع کردیم. کاش میشد بر می گشتیم به گذشته مارول، تا اونا مارو داشته باشن. ولی حالا هم ما این شغل جدید و عجیب رو داریم تا به کلی پروژه های دیگه کمک کنیم و داستان های خودمون رو بنویسیم. واقعا مثل ی رویا می مونه. اگر این قضیه مارو کله پا نکنه، دوست داریم برای ی مدت طولانی تو این وضعیت باشیم."

انتقام جویان 4 انتقام جویان 4

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications