ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 / ساخته حسین قناعت یک میلیاردی شد!

شنبه, 29 دی, 1397
تیزر جدید فیلم دزد و پری 2

چندی پیش تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 منتشر شد. فروش این فیلم به کارگردانی حسین قناعت بتازگی از مرز یک میلیارد تومان گذشته است. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما  همراه باشید.

به گزارش میم ست و به نقل از مشاور رسانه‌ ای پروژه ، تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 منتشر شده است. فروش کل این فیلم به کارگردانی حسین قناعت با احتساب گیشه سینماهای تهران و شهرستان ‌ها و برخی از سینماهای سیار در حالی به یک میلیارد تومان رسیده که اکران این فیلم بزودی در چندین شهر دیگر نیز آغاز می شود.

ساخته حسین قناعت ظرف چند روز گذشته با همکاری موسسه‌ های خیریه و برخی از نهاد های خاص برای کودکان کار نیز به نمایش درآمد و با استقبال خوب کودکان مواجه شد.

با ورود به هفته چهارم اکران تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 نیز منتشر شده است. ساخت این تیزر بر عهده پریسا پروین ‌نیا بوده است.

بازیگران فیلم دزد و پری 2 عبارتند از:

امیرحسین صدیق ، ارژنگ امیرفضلی ، شقایق فراهانی ، بهنوش بختیاری ، نادر سلیمانی ، رامین ناصرنصیر ، افشین سنگ چاپ ، مرتضی زارع ، هنرمندان خردسال: یاس نوروزی، پارسیا شکوری ‌فر و عرفان برزین.

در خلاصه داستان فیلم دزد و پری 2 آمده است:

"ماجراهای عجیب یک پدر که به نوعی خود را دانشمند فرض می ‌کند. او مدعی شده که قرص‌ هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌ شود که ۲ دزد بچه‌هایی را می ‌ربایند و این قرص‌های معجزه ‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی جذاب و بامزه در فیلم می‌شوند ... ."

حسین قناعت کارگردان و بهروز مفید تهیه ‌کننده این فیلم سینمایی هستند. پخش فیلم دزد و پری ۲ برعهده موسسه رسانه فیلمسازان با مدیریت حبیب اسماعیلی می باشد.

تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد عوامل، داستان و بازیگران فیلم دزد و پری 2 چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications