ویدئوهای سایت

person

انتشار تیزر جدید فیلم دزد و پری ۲ / “دزد و پری 2” در ایام جشنواره فجر هم نمایش دارد!

جمعه, 12 بهمن, 1397

بتازگی تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 همراه با تصاویری از اکران مردمی این فیلم منتشر شده است. این فیلم با بازی بهنوش بختیاری و شقایق فراهانی در ایام جشنواره فیلم فجر هم نمایش دارد.

به گزارش میم ست ، فیلم دزد و پری ۲ در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز در بهترین سینماهای تهران و شهرستان ‌ها نمایش دارد. ساخته جدید حسین قناعت در اکران مدارس نیز با استقبال خوب دانش ‌آموزان مواجه شده است.

در تازه ترین اخبار فیلم و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فروش این فیلم کمدی در سینماهای سراسر کشور و برخی از سینماهای سیار از مرز یک میلیارد و سیصد میلیون تومان نیز عبور کرده است و بتازگی تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 همراه با تصاویری از اکران مردمی آن منتشر شده است.

بازیگران فیلم دزد و پری 2 عبارتند از:

امیرحسین صدیق ، ارژنگ امیرفضلی ، شقایق فراهانی ، بهنوش بختیاری ، نادر سلیمانی ، رامین ناصرنصیر ، افشین سنگ چاپ ، مرتضی زارع ، هنرمندان خردسال: یاس نوروزی، پارسیا شکوری ‌فر و عرفان برزین.

در خلاصه داستان فیلم دزد و پری 2 آمده است:

"ماجراهای عجیب یک پدر که به نوعی خود را دانشمند فرض می ‌کند. او مدعی شده که قرص‌ هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌ شود که ۲ دزد بچه‌هایی را می ‌ربایند و این قرص‌های معجزه ‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی جذاب و بامزه در فیلم می‌شوند ... ."

بهروز مفید تهیه‌ کنندگی فیلم دزد و پری 2 را برعهده داشته است. پخش این فیلم را موسسه رسانه فیلمسازان با مدیریت حبیب اسماعیلی بر عهده دارد.

اسامی دیگر عوامل ساخت فیلم دزد و پری 2 به شرح زیر است:

مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی ، مدیر صدابرداری و صداگذار: احمد صالحی ، تدوین: پریسا پروین ‌نیا ، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی ، طراح گریم: بابک شعاعی ، آهنگساز: آرش بادپا ، مدیر تولید: هاشم علی‌ اکبری ، عکاس: داود طهماسبی ، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ ریز: آرش حسن‌پور ، جلوه‌ های بصری : وحید ابراهیمی ، منشی صحنه: مونا احدی ، مدیر تدارکات: سیدمسعود مهدوی.

نظر شما در مورد عوامل، داستان و بازیگران فیلم دزد و پری 2 چیست؟ 

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. 

تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.