ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار تیزر جدید فیلم دزد و پری ۲ / “دزد و پری 2” در ایام جشنواره فجر هم نمایش دارد!

جمعه, 12 بهمن, 1397
اولین نمایش مردمی فیلم دزد و پری ۲

بتازگی تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 همراه با تصاویری از اکران مردمی این فیلم منتشر شده است. این فیلم با بازی بهنوش بختیاری و شقایق فراهانی در ایام جشنواره فیلم فجر هم نمایش دارد.

به گزارش میم ست ، فیلم دزد و پری ۲ در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز در بهترین سینماهای تهران و شهرستان ‌ها نمایش دارد. ساخته جدید حسین قناعت در اکران مدارس نیز با استقبال خوب دانش ‌آموزان مواجه شده است.

در تازه ترین اخبار فیلم و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فروش این فیلم کمدی در سینماهای سراسر کشور و برخی از سینماهای سیار از مرز یک میلیارد و سیصد میلیون تومان نیز عبور کرده است و بتازگی تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 همراه با تصاویری از اکران مردمی آن منتشر شده است.

بازیگران فیلم دزد و پری 2 عبارتند از:

امیرحسین صدیق ، ارژنگ امیرفضلی ، شقایق فراهانی ، بهنوش بختیاری ، نادر سلیمانی ، رامین ناصرنصیر ، افشین سنگ چاپ ، مرتضی زارع ، هنرمندان خردسال: یاس نوروزی، پارسیا شکوری ‌فر و عرفان برزین.

در خلاصه داستان فیلم دزد و پری 2 آمده است:

"ماجراهای عجیب یک پدر که به نوعی خود را دانشمند فرض می ‌کند. او مدعی شده که قرص‌ هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌ شود که ۲ دزد بچه‌هایی را می ‌ربایند و این قرص‌های معجزه ‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی جذاب و بامزه در فیلم می‌شوند ... ."

بهروز مفید تهیه‌ کنندگی فیلم دزد و پری 2 را برعهده داشته است. پخش این فیلم را موسسه رسانه فیلمسازان با مدیریت حبیب اسماعیلی بر عهده دارد.

اسامی دیگر عوامل ساخت فیلم دزد و پری 2 به شرح زیر است:

مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی ، مدیر صدابرداری و صداگذار: احمد صالحی ، تدوین: پریسا پروین ‌نیا ، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی ، طراح گریم: بابک شعاعی ، آهنگساز: آرش بادپا ، مدیر تولید: هاشم علی‌ اکبری ، عکاس: داود طهماسبی ، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ ریز: آرش حسن‌پور ، جلوه‌ های بصری : وحید ابراهیمی ، منشی صحنه: مونا احدی ، مدیر تدارکات: سیدمسعود مهدوی.

نظر شما در مورد عوامل، داستان و بازیگران فیلم دزد و پری 2 چیست؟ 

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. 

تیزر جدید فیلم دزد و پری 2 را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications