ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار تریلر جدید فیلم کمدی Thoroughbreds

جمعه, 17 آذر, 1396
Thoroughbreds

در جدیدترین اخبار سینمای هالیوود، به تازگی تریلری جدید از فیلم کمدی Thoroughbreds منتشر شده که می توانید این تریلر را در پایان همین مطلب تماشا کنید. در این فیلم Olivia Cooke و Anya Taylor-Joy به کارگردانی Corey Finley به ایفای نقش پرداخته اند.

به گزارش میم ست، کمپانی Focus Features به تازگی تریلری جدید از فیلم کمدی Thoroughbreds منتشر کرده که در آینده ی نزدیک اکران خواهد شد. فیلمنامه ی این فیلم توسط Corey Finley نوشته شده و کارگردانی آن را نیز خود بر عهده دارد که می توان از آن به عنوان اولین تجربه کارگردانی رسمی در یک فیلم بلند نام برد. بازیگران اصلی فیلم نیز اولیویا کوک (Olivia Cooke)، بازیگر سریال متل بیتس (Bates Motel) و آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) که در فیلم Split بازی کرده هستند و نقش دو دوست را دارند که در حومه ی یکی از شهر های آمریکا زندگی می کنند. اخلاق خاصی که هر دو دارند و ماجرایی که برایشان اتفاق می افتد محوریت اصلی داستان را شکل می دهد.

Thoroughbreds

با توجه به چیزی که در تریلر می بینیم به نظر می رسد کارگردان در تلاش است فیلمی مخلوط از روانی آمریکایی (American Psycho) و Heathers بسازد و البته تا حد زیادی نیز توانسته این کار را به خوبی انجام دهد. همچنین تلاش سازندگان فیلم برای خلق یک اثر کمدی سیاه مشخص است و این نکته را با توجه به فیلمبرداری و صحنه های آخر تریلر می توانیم به خوبی ببینیم. از نقاط قوت فیلم می توان به بازی فوق العاده ی کوک و جوی اشاره کرد که اشتیاق زیادی برای دیدن فیلم به وجود می آورند. همچنین بازی درخشان آنتون یلچین (Anton Yelchin) در این فیلم به ما یادآوری می کند که چه بازیگر توانا و خوبی را در سن جوانی از دست داده ایم.

این فیلم در تاریخ 9 مارس سال 2018 (18 اسفند 96) در سینما ها اکران خواهد شد. برای پیگیری اخبار بیشتر و به روز هالیوود و سینمای ایران تلگرام ما را دنبال کنید.

Thoroughbreds

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications