ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار اولین عکس های فیلم یلدا / زن جوانی که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شد!

پنجشنبه, 27 دی, 1397
اولین عکس های فیلم یلدا

بتازگی اولین عکس های فیلم یلدا به نویسندگی و کارگردانی مسعود بخشی منتشر شده است. این فیلم داستان زن جوانی را به تصویر می کشد که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شده است.

به گزارش میم ست و به نقل از روابط عمومی پروژه ، اولین عکس های فیلم یلدا به نویسندگی و کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌ کنندگی علی مصفا منتشر شده است . این فیلم امسال در بخش نگاه نو در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و بر اساس قرعه کشی اعلام شده اولین نمایش این فیلم در سینمای رسانه ها روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه و در سانس دوم می باشد.

بیشتر بخوانید : حسین محب اهری درگذشت.

در خلاصه داستان فیلم یلدا آمده است:

"مریم کمیجانی ، زن جوانی است که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شده. وی در شب یلدا به استدیوی یک برنامه زنده تلوزیونی آورده می شود تا توسط تنها فرزند مقتول یعنی مونا ضیا بخشیده شود اما مجموعه اتفاقات در صحنه و پشت صحنه این برنامه هر دو زن جوان را در چالشی جدی برای تصمیم گیری قرار می ‌دهد."

بازیگران فیلم سینمایی یلدا عبارتند از:

صدف عسگری ، بهناز جعفری ، فرشته صدر عرفایی ، بابک کریمی ، آرمان درویش ، فروغ قجابگلی ، فرشته حسینی ، زکیه بهبهانی ، رامونا شاه ، فقیهه سلطانی ، بهرام افشار.

اسامی دیگر عوامل ساخت فیلم یلدا به شرح زیر است:

مجری طرح: کامبیز صفاری ، جانشین مجری طرح: کتایون ارسنجانی ، مدیر تصویربرداری: پولیان آتاناسف ، مدیر هنری: محمود بخشی ، طراح صحنه: لیلا نقدپری ، طراح لباس: رعنا امینی ، تدوین‌گر: ژاک کومتس ، صدابردار: دانا فرزانه‌ پور ، تهیه ‌کنندگان: ژاک بیدو ، ماریان دومولن ، علی مصفا ، با مشارکت بنگاه (مسعود و محمود بخشی) و حمایت ایرج تقی ‌پور.

نظر شما در مورد داستان، عوامل و بازیگران فیلم یلدا چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید. برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. 

اولین عکس های فیلم یلدا را می توانید در زیر مشاهده کنید:

اولین عکس های فیلم یلدا اولین عکس های فیلم یلدا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications