ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار اولین تریلر فیلم Phantom Thread با بازی دنیل دی لوییس

پنجشنبه, 4 آبان, 1396
Phantom Thread

به تازگی اولین تریلر از فیلم Phantom Thread که گفته می شود آخرین فیلمی است که دنیل دی لوییس (Daniel Day-Lewis) در آن بازی می کند منتشر شده و می توانید این تریلر بسیار زیبا را در ادامه ی همین مطلب مشاهده کنید. همچنین برای دانلود تریلر ها با کیفیت اصلی، دانلود سریال ها و فیلم های منتخب و پیگیری راحت تر اخبار می توانید کانال تلگرام میم ست را دنبال کنید.

به گزارش فیلم‌نیوز، کمپانی فیلم سازی Focus Features سرانجام اولین تریلر فیلم Phantom Thread را منتشر کرد. این فیلم به کارگردانی پاول توماس اندرسون (Paul Thomas Anderson) ساخته شده است و یک فیلم درام با موضوع مد و لباس است که در سال 1950 و در شهر لندن اتفاق می افتد.

این کارگردان نام آشنا برای نقش اول فیلم خود از بازیگر مشهور آمریکایی، دنیل دی لوییس (Daniel Day-Lewis) استفاده می کند، کسی که به گفته ی خودش پس از بازی در این فیلم از دنیای بازیگری خداحافظی می کند. این خبر برای بسیاری از دوست داران سینما و به خصوص علاقمندان دی لوییس افسانه ای بسیار تلخ است و به همین خاطر جنبه ای خاص و ویژه به فیلم می دهد.

بررسی تریلر Phantom Thread:

فیلم Phantom Thread یک فیلم درام با داستانی فوق العاده از کارگردان و بازیگری فوق العاده است، به این ترتیب باید از قبل انتظار فیلمی خوب را داشته باشیم و حالا با دیدن تریلر فیلم تا حد زیادی راضی می شویم. این تریلر 2 دقیقه ای خیلی خوب از سکون و آرامش ابتدای فیلم آغاز می شود و به میزانی که فیلم اصلی و داستان آن پر هیجان می شوند، پیش می رود و ریتم آن نیز تند می شود. در همین تریلر کوتاه هم می توان بازی عالی دی لوییس را دید تا اطمینان داشته باشیم با شاهکار دیگری از این بازیگر روبرو هستیم و اگر واقعا این فیلم آخرین هنرنمایی او باشد خداحافظی او بسیار شگوهمند خواهد بود.

این فیلم برای اکران در تاریخ 25 دسامبر آماده می شود و می توانید برای پیگیری اخباری که دراینده درباره ی آن منتشر می شود به ما سر بزنید.

 
Phantom Thread Phantom Thread

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications