ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

استفان امل: دوست دارم ارو با سوپرمن هم تیمی شود

دوشنبه, 31 اردیبهشت, 1397
ارو
به گزارش میم ست، استفان امل (Stephen Amell) بازیگر نقش اولیور کویین در سریال ارو (Arrow) گفته که دوست دارد گرین ارو و سوپرمن با هم متحد شوند. در واقع او خواسته که کراس اوری بین او و تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) که در فصل دوم سریال سوپرگرل (Supergirl) نقش سوپرمن را بازی کرده بود، اتفاق بیفتد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، این روز ها کراس اور به یکی از اتفاقات عادی در شبکه های پخش کننده سریال تبدیل شده است به طوری که چند شخصیت از یک سریال به سریال دیگری می روند و بخشی از داستان این چند سریال بین آن ها به اشتراک گذاشته می شود. شبکه CW کراس اور های خود را دنیای ارو یا Arrowverse می نامد. این کراس اور در فصل دوم سریال ارو و زمانی که سریال فلش به عنوان یک سریال فرعی از این مجموعه جدا شد، کار خود را آغاز کرد. سریال افسانه های فردا (Legends of Tomorrow) هم تعدادی از شخصیت های فرعی و محبوب دو سریال فلش و ارو را دور هم جمع کرد و تیمی را تشکیل داد که در زمان سفر می کنند و در موقعیت های مختلف دنیا و بعضی شخصیت های مهم را نجات می دهند. اولین کراس اور بین این سریال ها هم در فصل اول سریال سوپرگرل و زمانی که هنوز این سریال از شبکه CBS پخش می شد و CW حق پخش آن را نخریده بود اتفاق افتاد. استفان امل در مراسم سینما کان شهر موتور سیتی درباره تشکیل تیمی کوچکی با حضور اولیور کویین و کلارک کنت صحبت کرد. او گفت :
"فکر می کنم که تایلر کار بسیار بزرگی انجام داد. من یکی از طرفداران سرسخت شخصیت سوپرمن هستم و خیلی دوست دارم که روزی بالاخره اولیور و کلارک یکدیگر را ملاقات کنند. به نظر من که این اتفاق خیلی جالب خواهد بود."
اما تحقق چنین امری محال به نظر می رسد. تشکلیل تیمی بین مرد پولادین و یک کماندار در حال حاضر غیر ممکن است. اولین دلیل این است که تا جایی که ما می دانیم هیچ سوپرمنی روی زمین شماره یک نیست در حالی که نسخه سوپرمنی که تایلر هوچلین بازی کرد اهل زمین شماره سی و هشت است. مسافرت بین دو زمین به سادگی امکان پذیر نیست و دردسر های زیادی دارد. یا یک فرا انسان مانند سیسکو پورتالی بین دو دنیا باز کند یا یک تندرو با دویدن و به کمک اسپید فورس بتواند این کار را انجام دهد. پس این تیم دو نفره نخواهد بود و حداقل یک فرا انسان دیگر باید در جمع آنها حضور داشته باشد. دلیل دوم این است که کمپانی برادران وارنر به دلیل این با هنری کویل قرارداد بسته تا در نقش سوپرمن بازی کند، این نقش فعلا در انحصار کویل است و برادران وارنر نیز اصلا چنین اجازه ای نمی دهند که او در یک سریال ایفای نقش کند. چنین اتفاقی برای شخصیت دث استروک (Deathstroke) با بازی مانو بنت (Manu Bennett) هم افتاد. به این دلایل به نظر می رسد که دیدن اولیور کویین و کلارک کنت در کنار هم فعلا غیر ممکن باشد. ارو ارو

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications