ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اتفاق عجیبی که برای شاهین چشم در جنگ ابدیت می افتد

یکشنبه, 9 اردیبهشت, 1397
شاهین چشم
به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود شاهین چشم (Hawkeye) جزئی از برنامه تبلیغاتی انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) نبوده است. چرا؟ چون او اصلا در فیلم حضور ندارد. نقش کلاینت بارتون یا همان شاهین چشم را جرمی رنر (Jeremy Renner) در دنیای سینمایی مارول بازی میکند. او اولین بار در فیلم ثور (Thor) به کارگردانی کنت برانا (Kenneth Branagh) حضوری کوتاه داشت. سپس به یکی از اعضای اصلی انتقام جویان در فیلم انتقام جویان (The Avengers) ساخته جاس ویدون (Joss Whedon) تبدیل شد. بعد از آن فقط در دو فیلم دیگر حضور یافت. اولی فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) باز هم ساخته ویدون و دومی فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) به کارگردانی آنتونی روسو (Anthony Russo) و جویی روسو (Joe Russo) است. از آنجایی که انتقام جویان: جنگ ابدیت و انتقام جویان 4 پشت سر هم فیلمبردای شده اند، بعضی از صحنه ها اشتراکاتی داشتند. اما همه فکر می کردند که رنر در سومین فیلم انتقام جویان نقشش را بازی خواهد کرد. همچنین رنر به خاطر حضور در انتقام جویان نتوانست در فیلم ماموریت غیرممکن: فال اوت (Mission: Impossible – Fallout) به کارگردانی کریستوفر مک کوری (Christopher McQuarrie) حضور داشته باشد.

علاوه بر این موارد، برادران روسو خودشان تایید کرده بودند که شاهین چشم یکی از موضوعات مخصوص در فیلم خواهد بود. به همین دلایل وقتی مخاطبین این موضوعات و شاهین چشم را در فیلم ندیدند شوکه شدند. تیم کاپیتان امریکا در پایان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی به زندان رفت (زندانی مخصوص برای افرادی با قدرت های فوق العاده) افتادند.

واندا ماکسیموف و سم ویلسون به همراه استیو راجرز از زندان فرار کردند و به همراه ناتاشا رومانوف (کسی که به مرد آهنی خیانت کرد) رفتند. در همین حین کلاینت بارتون و اسکات لنگ برای آزادی خود و بازگشت نزد خانواده هایشان با دولت درگیر شدند. جالب اینجاست که هیچکدام از این دونفر قدرت فوق العاده ندارند. و این به آن معنی است که آن ها اصلا نباید به این زندان می افتادند. کلاینت ابتدا در زیر خانه محل اقامتش دستگیر شد. او در فیلم قبلی انتقام جویان خودش را بازنشسته کرده بود تا باقی عمرش را در کنار خانواده اش بگذراند. اما کاپیتان امریکا مجبور شد او را برای کمک در جنگ داخلی صدا بزند. و این دلیلی بود که باعث زندانی شدن او شد. پس اگر از دیدگاه یک شخصیت پرداز به قضیه نگاه کنیم، به نظر منطقی است که استیو یکبار دیگر شاهین جشم را صدا نزند، حتی اگر بخواهد دنیا را نجات بدهد. شاهین چشم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications