ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

آناهیتا درگاهی از بازی در فیلم سینما شهر قصه می‌گوید

پنجشنبه, 7 فروردین, 1399
آناهیتا درگاهی از بازی در فیلم سینما شهر قصه می‌گوید

آناهیتا درگاهی اخیرا درباره بازی در فیلم در انتظار اکرانِ «سینما شهر قصه» صحبت‌هایی کرده است.

به گزارش میم‌ست، آناهیتا درگاهی یکی از بازیگران فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» است. این فیلم ایرانی برای اولین‌بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ آناهیتا درگاهی درباره تجربه بازی در این فیلم ایرانی صحبت‌هایی کرده است. صحبت‌های او شامل وضعیت استقبال مردم از فیلم در دوران جشنواره، مراحل آماده‌سازی خود او برای بازی در این فیلم و کیفیت نقش وی در «سینما شهر قصه» می‌شوند. آناهیتا درگاهی درباره وضعیت نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر صحبت کرد.

خوشبختانه «سینما شهر قصه» در اولین اکران خود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال اهالی رسانه، منتقدین و مردم قرار گرفت و امیدوارم در اکران عموم نیز بتواند به این موفقیت دست پیدا کند.

درگاهی ادامه داد:

از کارگردانان فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» ممنونم که این فرصت را در اختیار من گذاشت تا بتوانم نقشی که دوستش داشتم را بازی کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» درباره آماده‌سازی خود برای این فیلم به شرح زیر توضیح داد.

برای رسیدن به نقشم در فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» فیلم‌های مربوط به آن دوره را تماشا کردم، «سینما شهر قصه» و بازه زمانی آن به دهه پنجاه و شصت بر می‌گردد و به همین دلیل مشاهداتم در آن بازه زمانی را بالا بردم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:

فیلم «سینما شهر قصه» بابت زمانی که در آن می‌گذشت نیازمند رعایت برخی ظرافت‌ها بود، ظرافت‌هایی که به شخصه با مشاهدات عینی از بازه‌های زمانی آن دوران به دست آوردم.

آناهیتا درگاهی بازیِ خود در فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» را متفاوت‌ترین نقش خود خواند، وی در این‌باره گفت:

من نزدیک به ۶ سال است که در سینما بازی می‌کنم، علاوه‌بر این در تئاتر هم فعالیت‌های زیادی داشته‌ام، اما در هر صورت فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» با تمام نقش‌هایی که پیش از این بازی کردم تفاوت داشت و از بازی در آن خوشحالم.

فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» به کارگردانی مشترک کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری با بازی حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رویا میرعلمی با حضور حمیدرضا پگاه، علی اوجی با یاری افشین هاشمی و هنرمندی هدیه تهرانی و مرحوم جمشید مشایخی ساخته شده است.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications