ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

آغاز فیلم بردای ریبوت فیلم هالووین از اواسط ماه جاری

سه شنبه, 12 دی, 1396
هالووین

در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، اعلام شده است که فیلم برداری فیلم ترسناک هالووین (Halloween) پس از حدود سه ماه تاخیر ، اواسط ماه ژانویه آغاز خواهد شد . در ادامه با همراه باشید.

به گزارش میم ست ، فیلم برداری ریبوت فیلم هالووین (Halloween) در ماه جاری در چارلزستون کالیفرنیای جنوبی آغاز خواهد شد ، قبلا برنامه ریزی شده بود که فیلم برداری در اکتبر 2017 آغاز شود اما کمپانی تولید کننده فیلم تصمیم گرفت که فیلم برداری را به تعویق بیندازد. دیوید گوردون (David Gordon) این فیلم را که فیلم نامه آن را به کمک دنی مک براید (Danny McBride) نوشته است کارگردانی خواهد کرد .

جان کارپنتر (John Carpenter) فیلم اصلی را در سال 1978 توسط کارگردانی کرده است که در آن سال ها به یک فیلم کلاسیک در ژانر ترسناک تبدیل شد و این فیلمی تا حالا هفت دنباله داشته است . تولید این فیلم بر عهده کمپانی یونیورسال و کمپانی بسبار موفق در ساخت فیلم های ژانر وحشت یعنی Blumhouse خواهد بود.

این فیلم داستان تمام فیلم های قبلی به جز فیلم کارپنتر را نادیده خواهد گرفت و جیمی لی کورتیس (Jamie Lee Curtis) در نقش لوری به این فیلم باز خواهد گشت پرستار بچه ای که توسط مرد ماسکدار (Michael Myers) اذیت خواهد شد. جان کارپنتر نیز برای این فیلم آرزوی موفقیت کرده است .

پس از تاخیر در تولید این فیلم Omega Underground گزارش داد که فیلم برداری این فیلم از اواسط ماه ژانویه آغاز خواهد شد . و محله چارلزتون کالیفرنیای جنوبی نیز محل فیلم بردای خواهد بود .

دیوید گوردون و دنی مک براید امیدوارند که بتوانند به فیلم هالووین جانی دوباره ببخشند و شکست های نسخه قبلی را جبران کنند و اخیرا مک براید اعلام کرده است که بر خلاف فیلم های ترسناک امروزی، تکیه این فیلم بر روح و اشباه و گوز نخواهد بود و سبک اصلی کارپنتر را به این فیلم باز می گرداند.

مخاطبان بسیار مشتاق هستند تا بدانند گرین و مک براید چه ایده ای برای ساخت این فیلم دارند و پیش بینی کرده اند که این فیلم را دومین فیلم ترسناک سال 2018 خواهد بود .

هالووین هالووین هالووین

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications