ویدئوهای سایت

person

گزارش باکس آفیس 31 تیر: پرواز دنزل واشینگتن با ایکوالایزر 2

سه شنبه, 2 مرداد, 1397
دوستان قبل از اینکه مطلب رو آغاز کنیم لازمه که توضیح بدم آدرس و اسم سایت از میم ست به «میم ست» تغییر پیدا کرده و این تغییر تا یک هفته ی آینده اعمال میشه، امیدواریم با این تغییر و تغییرات بزرگ دیگه ای که داریم اعمال می کنیم فعالیت به مراتب قوی تر، هنری ترو مفید تری داشته باشیم و بیشتر از قبل نظر شما رو به خودمون جلب کنیم. به گزارش میم ست ، ساعاتی پیش نتایج باکس آفیس 31 تیر آمریکای شمالی منتشر شد و طب این حدول فیلم های تازه اکران شده ی ایکوالایزر ۲ و ماما میا! دوباره شروع کنیم به ترتیب اول و دوم هستند. بعد از آن ها نیز فیلم های هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی و مرد مورچه‌ای و زنبورک و شگفت انگیزان 2 به ترتیب از سوم تا پنجم قرار دارند.

فیلم شماره 5 باکس آفیس 31 تیر: Incredibles 2


انیمیشن پر طرفدار و دوست داشتنی شگفت انگیزان 2 توانست موفقیت بسیار چشمگیری تا ایجای کار برای کمپانی پیکسار محسوب شود. این انیمیشن جذاب در ششمین هفته ی اکران خود چیزی در حدود 11.5 میلیون دلار فروش داشت که در مجموع فروش این فیلم را به رقم 940 میلیون دلار در دنیا رسانده است.

فیلم شماره 4 باکس آفیس 31 تیر: Ant-Man and the Wasp


فیلم مرد مورچه ای و زنبورک از سری فیلم های کمیک های مارول سومین هفته ی اکران خود را پشت سر می گذاشت. این فیلم فروش آخر هفته ی 16 میلیون دلاری را تجربه کرده تا فروش کلی خود را در آمریکا به 164 میلیون و فروش کلی خود را در جهان به 353 میلیون دلار برساند.

فیلم شماره 3 باکس آفیس 31 تیر: Hotel Transylvania 3: Summer Vacation


دنباله ی جدید انیمیشن بسیار زیبای هتل ترانسیلوانیا دومین هفته ی اکران خود را پشت می گذاشت و توانست در این آخر هفته 23 میلیون دلار فروش داشته باشد. به این ترتیب فروش کلی آن در آمریکا 91 و در جهان 206 میلیون دلار می باشد.

فیلم شماره 2 باکس آفیس 31 تیر: Mamma Mia: Here We Go Again!


« ماما میا! دوباره شروع کنیم» هفته ی اول اکران خود را پشت سر گذاشته و در این چند روزی که از اکران آن می گذارند توانسته فروش خوب 34 میلیون دلار در آمریکا و 43 میلیون دلار در دیگر نقاط دنیا را داشته باشد که به نسبت بودجه ی 75 میلیون دلاری فروش بسیار خوبی محسوب می شود.

فیلم شماره 1 باکس آفیس 31 تیر: The Equalizer 2


سرانجام به فیلم اول باکس آفیس این هفته می رسیم. فیلم اکشن و جنایی ایکوالایزر ۲ با بازی دنزل واشینگتون توانست در اولین آخر هفته ی اکران خود 35.8 میلیون دلار فروش داشته باشد و با اختلافی اندک در جایگاه اول قرار بگیرد. اکران این فیلم در خارج از آمریکای شمالی به صورت محدود بوده و تا کنون 3 میلیون دلار از این طریق به دست آورده. همچنین بودجه ی آن در حدود 62 میلیون دلار گزارش شده. از آمجایی که تعداد سینماهای نمایش دهنده ی ای فیلم 71 سالن بیشتر از « ماما میا! دوباره شروع کنیم» است می توان حدس زد اهتلاف کم فروش این دو فیلم ناشی از همین قضیه است و چه بسا در شرایط برابر ایکوالایزر2 در جایگاه دوم قرار می گرفت.

هفته ی بعد چه فیلمی اکران می شود؟


در آخر هفته ی آتی باید شاهد اکران 4 فیلم باشیم که از این میان تنها 2 فیلم اهمیت زیادی دارد و به صورت گسترده اکران می شوند. یکی فیلم Mission: Impossible 6 که ششمین سری از این فیلم هاست و دیگری Teen Titans Go! To The Movies که اگرچه انیمیشن خوش ساختی است بعید است بتواند فروش خیلی بالایی داشته باشد.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.