ویدئوهای سایت

person

گزارش باکس آفیس 26 آذر: تاخت و تاز جنگ ستارگان

دوشنبه, 27 آذر, 1396
بنابر نتایج منتشر شده برای باکس آفیس 26 آذر، این هفته اکران فیلم های Star Wars: The Last Jedi و Ferdinand آغاز شد که هر دو با فروش بالا توانستند در رده ی اول و دوم باکس آفیس قرار بگیرند و پس از این دو انیمیشن Coco و فیلم های Wonder و Justice League به ترتیب در جایگاه های 3 تا 5 قرار گرفتند. به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار سینمای هالیوود، نتایج باکس آفیس یک هفته ی گذشته ساعاتی پیش منتشر شد که طبق آن فیلم Star Wars: The Last Jedi با درخشش فوق العاده ی خود توانست در جایگاه اول قرار بگیرد. پس آن نیز انیمیشن Ferdinand توانست در اولین هفته ی اکران خود تا حدی موفق باشد و در جایگاه دوم باکس آفیس قرار بگیرد. فیلم Justice League نیز در ادامه ی شکست های خود فروشی حتی کمتر از فیلم Wonder را تجربه کرد تا به این ترتیب به جایگاه پنجم باکس آفیس سقوط کند.

فیلم شماره 5 باکس آفیس: Justice League

فیلم لیگ عدالت این هفته نیز 56 درصد کاهش فروش داشت تا به این ترتیب با 4 میلیون دلار فروش در جایگاه پنجم باکس آفیس قرار بگیرد و فروش جهانی خود را به 634 میلیون دلار برساند.

فیلم شماره 4 باکس آفیس: Wonder

فیلم اعجوبه که توانسته مورد توجه بسیاری از منتقدان و علاقمندان سینما قرار بگیرد توانسته در هفته ی پنجم اکران خود در حدود 5.4 میلیون دلار فروش داشته باشد و به این ترتیب حتی بالاتر از لیگ عدالت قرار بگیرد. به این ترتیب فیلم اعجوبه تا کنون توانسته بیش از 153 میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم شماره 3 باکس آفیس: Coco

انیمیشن کوکو در هفته ی چهارم اکران خود و با 45 درصد کاهش فروش توانسته بیش از 10 میلیون دلار فروش را تجربه کند و در جایگاه سوم قرار بگیرد حالا این فیلم در آمریکا چیزی در حدود 150 میلیون دلار و در سطح جهان 448 میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم شماره 2 باکس آفیس: Ferdinand

انیمیشن فردیناند که منتظر اکران آن بودیم در این آخر هفته اکران خود را آغاز کرد و توانست به فروش 13.3 میلیون دلاری برسد. البته این فروش افتتاحیه در مقابل بودجه ی 111 میلیون دلاری مقدار کمی است که می توان دلیل عمده ی آن را به اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi مربوط دانست. این انیمیشن تنها در آمریکا اکران شده و باید ببینیم در آینده شرایط آن به شکلی در خواهد آمد.

فیلم شماره 1 باکس آفیس: Star Wars: The Last Jedi

و اما اولین فیلم جدول باکس آفیس هفته ی آخر آذرماه. بالاخره و پس از مدت ها انتظار جدیدترین فیلم از مجموعه ی جنگ ستارگان با نام جنگ ستارگان: آخرین جدای اکران خود را آغاز کرده و توانسته در همین چند روز ابتدایی اکران خود بیش از 220 میلیون دلار فروش در آمریکا و 450 میلیون دلار فروش کلی در سطح جهان داشته باشد که در نتیجه با فاصله ای بسیار زیاد در جایگاه اول باکس آفیس قرار گرفته است.
هفته ی آینده منتظر اکران چه فیلم هایی باشیم؟ در هفته ای که پیش رو داریم دو فیلم The Greatest Showman و Jumanji  اکران خود را آغاز خواعند کرد که البته هیچکدام رقیبی جدی برای جنگ ستارگان نخواهد بود. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این فیلم ها که چند روز دیگر امران می شوند آیا می توانند جای Ferdinand را در جایگاه دوم بگیرند یا خیر.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.