ویدئوهای سایت

person

پخش سریال ممنوعه در شبکه نمایش خانگی از سر گرفته می شود!!

سه شنبه, 1 آبان, 1397
به گزارش میم ست ، پخش سریال ممنوعه که ماه گذشته به دلیل بازنگری و انجام برخی اصلاحات در شبکه نمایش خانگی متوقف شده بود، قرار است بعد از ایام سوگواری ماه صفر آغاز شود. در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام ، با انتشار فیلمی کوتاه اعلام کرد که پس از اتمام ماه ‌های سوگواری و پایان کارهای اداری ، پخش سریال ممنوعه از سر گرفته خواهد شد. در این فیلم کوتاه که به صورت نمادین امیر پورکیان (کارگردان) ، علی اکبر نجفی و مهدی یاری (تهیه‌ کنندگان) چند پرنده را از قفس آزاد می ‌کنند ، پورکیان اعلام می‌ کند که:
"به لطف الهی و خالق هنر تمام مراحل اداری پخش سریال ممنوعه انجام شده است و ان ‌شاء الله بعد از ایام سوگواری به خانه‌های شما می ‌آییم. ممنون از صبر شما و امیدواریم ما را به خاطر این تاخیر ببخشید."
انتقادات به محتوای سریال ممنوعه از سوی برخی رسانه‌ ها ، باعث شد که از تاریخ ۲۶ شهریور ماه اعلام شود این مجموعه شبکه نمایشی فعلا اجازه نشر ندارد. پیش از این عباس صالحی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حواشی ایجاد شده در پخش سریال ممنوعه در شبکه خانگی بیان کرده بود:
"به دلیل پاره‌ ای تردید ها که درباره این مجموعه وجود داشت ، قرار شد قسمت‌ های بیشتری از این مجموعه تولید و سپس مراحل بعدی آن برای توزیع در شبکه نمایش خانگی طی شود. درباره این مجموعه به دلیل پاره ‌ای از تردیداتی که وجود داشت ، قرار شد که قسمت ‌های بیشتری از این مجموعه تولید شود تا با این کار امکان تداوم و تضمین بیشتر و قطعی تری برای توزیع پیدا شود؛ بنابراین بر اساس قراری که گذاشته شده چند قسمت بعدی این مجموعه پس از تولید در اختیار وزارت ارشاد قرار می ‌گیرد و مراحل بعدی به صورت یک ‌جا طی می ‌شود."
سریال ممنوعه ، سریالی در شبکه خانگی با برچسب ۱۶+ است که به گفته سازندگانش سعی در تقبیح رفتار و عملکرد افرادی دارد که سبک زندگی غربی را چه در ظاهر و چه در محتوا انتخاب کرده اند.

بازیگران سریال ممنوعه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

امیرحسین آرمان ، علی استادی ، خاطره اسدی ، بهاره افشاری ، محمد امین ، پژمان بازغی ، آتیلا پسیانی ، امیر جعفری ، هادی حجازی ‌فر، الهه حصاری ، سوگل خالقی ، آناهیتا درگاهی ، نیلوفر رجایی ‌فر ، لیلا زارع ، نیما شعبانژاد ، شهرام قائدی ، مصطفی قدیری ، نیکی کریمی ، میلاد کی مرام ، فاطمه گودرزی ، مجید مظفری ، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی. سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته به تصویر می کشد و به دغدغه ‌های امروز جوانان و آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی می ‌پردازد.

نظر شما در مورد پخش سریال ممنوعه چیست ؟ در مورد داستان و بازیگران این سریال چه نظری دارید ؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.