ویدئوهای سایت

person

نمایش مردمی فیلم دزد و پری ۲ در سینما آزادی با حضور عوامل و بازیگران + عکس!

یکشنبه, 9 دی, 1397
نمایش مردمی فیلم دزد و پری ۲ ساعت ۱۸ جمعه هفتم دی‌ ماه با حضور بازیگران و عوامل پروژه در پردیس آزادی انجام شد که عکس های آن را می توانید در پایین مطلب مشاهده کنید. به گزارش میم ست و به نقل از مشاور رسانه ‌ای پروژه ، اولین نمایش مردمی فیلم دزد و پری ۲ ساعت ۱۸ هفتم دی‌ ماه با حضور چهره‌ هایی چون اکبر عبدی ، بهنوش بختیاری ، رامین ‌ناصرنصیر ، نادر سلیمانی ، ارژنگ امیرفضلی ، امیرحسین صدیق ، مرتضی زارع ، سارا روستاپور ، پارسیا شکوری ، عرفان برزین ، یاس نوروزی و برخی از عوامل این پروژه در پردیس سینمایی آزادی برگزار شده است. در نمایش مردمی فیلم دزد و پری ۲ بازیگران نامبرده بعد از گپ و گفت با مخاطبان همراه با آنان به تماشای این فیلم نشستند. نکته جالب اینکه در طول مراسم چهره برخی از کودکانی که برای تماشای این فیلم کودک و نوجوان به سینما آمده بودند توسط طراحان گریم نقاشی و به ظاهر برخی از شخصیت ‌های کارتونی درآمد. در نمایش مردمی فیلم دزد و پری ۲ که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد ، کودکانی که به بیماری اوتیسم مبتلا هستند نیز حضور داشتند و به نوعی افتتاحیه نمادین فیلم توسط این کودکان انجام شد. سازندگان این فیلم نیز در انتهای مراسم برای تمامی کودکان مبتلا به اوتیسم آرزوی سلامتی و تندرستی کردند. فیلم دزد و پری ۲ به نویسندگی و کارگردانی حسین قناعت و تهیه ‌کنندگی بهروز مفید از چهارشنبه هفته گذشته در گروه سینمایی ایران روی پرده رفته است. ساخته قناعت فضایی شاد و مفرح دارد و داستان ماجراهای عجیب یک پدر را به تصویر می کشد که به نوعی خود را دانشمند فرض می‌ کند. او مدعی شده که قرص ‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان فیلم دزد و پری ۲  از جایی آغاز می ‌شود که دو دزد بچه ‌هایی را می‌ ربایند و این قرص‌ های معجزه‌ گر باعت ایجاد اتفاقاتی جذاب و بامزه در فیلم می‌شوند...  .

بازیگران فیلم دزد و پری 2 عبارتند از:

امیرحسین صدیق ، ارژنگ امیرفضلی ، شقایق فراهانی ، بهنوش بختیاری ، نادر سلیمانی ، رامین ناصرنصیر ، افشین سنگ چاپ ، مرتضی زارع ، اکبر عبدی ، هنرمندان خردسال: یاس نوروزی ، پارسیا شکوری ‌فر و عرفان برزین. پخش فیلم دزد و پری ۲ برعهده موسسه رسانه فیلمسازان با مدیریت حبیب اسماعیلی می باشد. عکس: امیررضا مرشد زاده

عکس های نمایش مردمی فیلم دزد و پری ۲ را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد نمایش مردمی فیلم دزد و پری ۲ چیست؟ در مورد بازیگران و عوامل و داستان این فیلم چه نظری دارید؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی روی آن ها کلیک کنید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.