ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم آکوامن رسما پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی در باکس آفیس جهانی شد!

یکشنبه, 16 دی, 1397
پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی

فیلم آکوامن با گذشتن از رکورد فیلم هایی همچون بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت ، ونوم و ثور: رگنراک به پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی تبدیل شد. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، فیلم آکوامن (Aquaman) رسما به پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی (DCEU) نام گرفته است. این فیلم که پیش از این فیلم های پرفروشی چون بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و ونوم (Venom) را پشت سر گذاشته بود ، حالا به پادشاه باکس آفیس خانواده فیلم های دی سی (DC) تبدیل شده است.

پیش از انتشار فیلم آکوامن ، علاقه مندان به موفقیت این فیلم در باکس آفیس و نظر مثبت منتقدان به آن تردید داشتند. با این حال تعریف و تمجید زود هنگام بسیاری از منتقدان و بینندگان ، طرفداران این فیلم را غافلگیر کرد.

نه تنها این فیلم با امتیاز 64% در سایت راتن تومیتوز به دومین فیلم دنیای سینمایی دی سی از نظر منتقدان تبدیل شد (جایگاه اول را هنوز فیلم زن شگفت انگیز با امتیاز 93% در اختیار دارد) بلکه عنوان پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی در باکس آفیس جهانی را نیز از آن خود کرد. این موضوع باعث دلگرمی طرفداران فیلم های دی سی و امید به آینده روشن آن شد.

در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، فیلم آکوامن با ادامه روند سعودی خود در باکس آفیس ، رکورد فیلم بتمن در برابر سوپرمن را شکست و طبق سایت باکس آفیس موجو (Box Office Mojo) با فروشی بالغ بر 887 میلیون دلار به پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی در باکس آفیس جهانی تبدیل شده است.

حال با اینکه فیلم آکوامن راه درازی را در باکس آفیس آمریکا برای رسیدن به فیلم هایی چون زن شگفت انگیز (Wonder Woman) ، جوخه انتحار (Suicide Squad) و بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت دارد ، اما با همین روند ، فروش این فیلم به احتمال قریب به یقین از مرز 1 میلیارد دلار خواهد گذشت.

نظر شما در مورد فیلم آکوامن چیست؟ آیا این فیلم می تواند در باکس آفیس آمریکا هم رکورد شکنی کند؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سیپرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications