ویدئوهای سایت

person

رونمایی از لوگو و اولین پوستر فیلم معکوس همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر

سه شنبه, 9 بهمن, 1397

همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر از لوگو و اولین پوستر فیلم معکوس به نویسندگی و کارگردانی پولاد کیمیایی رونمایی شده است. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست و به نقل از روابط عمومی پروژه ، همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر از لوگو و اولین پوستر فیلم معکوس به نویسندگی و کارگردانی پولاد کیمیایی که در بخش نگاه نو حضور دارد، رونمایی شده است. طراحی این لوگو و پوستر را محمد روح الامین بر عهده داشته است.

پولاد کیمیایی نسخه کامل اولین تجربه سینمایی خود را با عنوان "معکوس" به دفتر جشنواره تحویل داد و این فیلم در اولین روز جشنواره ساعت ۲۱:۳۰ در سینمای رسانه به نمایش درمی آید.

فیلم معکوس در فضایی اکشن و پرتحرک به تصویر درآورده شده و به قصه اعضای یک خانواده می پردازد که در فضایی بیرون از خانه با یکدیگر مواجه می شوند.

بازیگران اصلی فیلم معکوس عبارتند از:

بابک حمیدیان ، لیلا زارع ، شهرام حقیقت دوست ، اکبر زنجانپور ، علیرضا کمالی نژاد ، پروانه معصومی و سیاوش طهمورث.

اسامی عوامل ساخت فیلم معکوس به شرح زیر است:

نویسنده و کارگردان: پولاد کیمیایی ، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری ، تدوین: مصطفی خرقه پوش ، آهنگساز: بهزاد عبدی ، صدابردار: پرویز آبنار ، چهره پرداز: محمد قومی ، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی ، عکاس: علی نیک رفتار ، روابط عمومی: محیا رضایی کلانتری ، مشاور رسانه ای: فاطمه پزشکی ، مدیر تولید: رحمت الله عبدالله زاده ، تهیه کننده: مسعود کیمیایی و سرمایه گذار: محمد خوشنام.

نظر شما در مورد عوامل، داستان و بازیگران فیلم معکوس چیست؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده لوگو و پوستر در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

لوگو و اولین پوستر فیلم معکوس را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.