ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

رابرت پتینسون و نیکلاس هولت در حال مذاکره برای بازی در نقش «بتمن»

شنبه, 28 اردیبهشت, 1398
رابرت پتینسون و نیکلاس هولت در حال مذاکره برای بازی در نقش «بتمن»

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال «مت ریوز» کارگردان ریبوت «بتمن» (The Batman) سرانجام بازیگر نقش «بروس وین» را انتخاب کرد. ورایتی گزارش داده است که «رابرت پتینسون» برای بازی در نقش «بتمن» در فیلم جدید ریوز با استودیوی برادران وارنر قراردادی به امضاء رسانده است.

پتینسون که بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های «گرگ و میش» (Twilight) شناخته می‌‌شود، جانشین «بن افلک» شده که در ابتدا قرار بود نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد اما در نهایت به علت مشکلات شخصی از پروژه جدا شد.

«مت ریوز» نویسندگی و کارگردانی «بتمن» را برعهده دارد و اولین روزهای عدالت‌خواهی «جنگجوی شنل‌پوش» را پیش از تبدیل شدنش به «بزرگترین کارآگاه دنیا» روایت می‌کند. تاریخ شروع فیلمبرداری هنوز مشخص نشده، اما پس از انتخاب بازیگر نقش اصلی، جستجو برای بازیگران نقش‌های مکمل هم آغاز می‌شود و انتظار می‌رود پروژه اواخر سال جاری میلادی جلوی دوربین برود.

ریوز در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید فیلم او اثری نوآر است که «بروس وین» در آن باید معمای بزرگی را حل کند: «فیلم بیشتر یک داستان نوآر از بتمن با زاویه دید شخصی است. قصه مستقیماً از طریق او روایت می‌شود و من امیدوارم که هیجان‌انگیز و پراحساس باشد. بتمن فیلم راه کارآگاهی در پیش گرفته و با آنچه در دیگر فیلم‌ها دیده‌ایم تفاوت دارد. این روایت در کتاب‌های کامیک نقل شده است. او قرار است بزرگترین کارآگاه عالم باشد و این جنبه از شخصیت او را لزوماً در فیلم‌ها نمایش نداده‌اند. تمایل دارم این فیلم در مورد یکی از ماجراجویی‌های او برای به دام انداختن جنایتکاران و حل یک معمای جنایی باشد، اینگونه شخصیت او امکان تغییر می‌یابد.»

این نسخه از فیلم ارتباطی با دیگر آثار سینمایی دی‌سی ندارد و دنیای مستقل خود را بنا می‌کند. ریوز توضیح می‌هد: «در حال حاضر من تنها در تولید «بتمن» نقش دارم. اینکه در نهایت چه عنوانی پیدا می‌کند نمی‌دانم. «آکوامن» فیلمی بسیار متفاوت با «جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» است و «جوکر» هم فیلم بسیار متفاوتی است نسبت به «شزم!» و «پرندگان شکاری». وارنر معتقد است که لزوماً نباید دنیایی مرتبط به هم خلق کند. مهم این است که فیلم‌هایی باکیفیت با براساس این شخصیت‌ها ساخته شود.»

«بتمن» در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

به ‌روز رسانی: گزارشات جدید حاکی از آن است که این قرارداد هنوز نهایی نشده و «نیکلاس هولت» همچنان یکی از گزینه‌های بازی در نقش بتمن است. پتینسون و هولت در فهرست نهایی استودیو قرار دارند و به یک اندازه نظر استودیو را جلب کرده‌اند. هولیت اخیراً در فیلم بیوگرافیکال «تالکین» (Tolkien) ظاهر شده و به زودی «ققنوس تاریکی» (Dark Phoenix) را روی پرده دارد. هر دو بازیگر در بریتانیا زاده شده‌اند و جایگزین «کریستین بیل» ولزی خواهند شد. «بن افلک» در «لیگ عدالت» و «بتمن علیه سوپرمن» این نقش را بازی کرد، اما ریوز به دنبال بازیگری جوان‌تر برای فیلم خود است. پتینسون اخیراً در فیلم‌ علمی تخیلی «های لایف» (High Life) ظاهر شده و به زودی «فانوس دریایی» (The Lighthouse) از او به نمایش درمی‌آید.

منبع : سینما

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications