ویدئوهای سایت

person

انتشار خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه / همکاری مرد عنکبوتی با ساموئل ال جکسون!

سه شنبه, 20 آذر, 1397
به گزارش میم ست ، خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) منتشر شده است. در دنباله جدید سری فیلم های مرد عنکبوتی شاهد سفر این کاراکتر به نقاط دور از زادگاهش خواهیم بود و به نظر می رسد که شکار میستریو (با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)) تنها دغدغه او در این سفر نخواهد بود. کمپانی های سونی و مارول سرانجام جزئیاتی را در مورد داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه منتشر کرده اند. در ابتدا بسیاری تصور می کردند که بازاریابی برای این فیلم باعث لو رفتن داستان فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) شود اما با توجه به اخبار اخیر داستان این فیلم ارتباطی به دنباله ی جدید سری فیلم های انتقام جویان ندارد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، وبسایت روسی مربوط به اطلاعیه های استودیو های والت دیزنی و سونی پیکچرز خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه را منتشر کرده است. با توجه به خلاصه رسمی منتشر شده ، تلاش پیتر پارکر (با بازی تام هالند (Tom Holland)) برای متمایز کردن زندگی عادی خود از زندگی ابرقهرمانیش باز هم شکست می خورد و نیک فیوری (با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)) و سازمان مرموزش ، پارکر را برای کمک به دستگیری گروهی جدیدی از افراد خبیس به خدمت می گیرند.

خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه به شرح زیر است:

"پیتر پارکر و دوستانش برای تعطیلات تابستانی به اروپا سفر می کنند. با اینکه دوستانش به سختی زمانی برای استراحت پیدا می کنند ، پیتر مجبور می شود تا با کمک به نیک فیوری برای پرده برداری از راز موجوداتی موافقت کند که بلایا و ویرانی های طبیعی در سراسر قاره پدید می آورند."
لازم به ذکر است که فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه برای انتشار در تاریخ پنجم جولای 2019 مصادف با 14 ام تیرماه 1398 برنامه ریزی شده است.

نظر شما در مورد خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.