ویدئوهای سایت

person

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز اعلام شد!

یکشنبه, 28 مرداد, 1397
به گزارش میم ست ، چندی پیش شرکت سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز (Sicario: Day of the Soldado) را اعلام کرد. این فیلم که کارگردانی آن را استفانو سولیما (Stefano Sollima) بر عهده داشته ، در تاریخ 29 ژوئن 2018 روی پرده های سینما به نمایش در آمد و با بودجه ای 35 میلیون دلاری به فروشی 70 میلیون دلاری دست یافت. حال در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، شرکت سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز را تایید و اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی دنباله فیلم سیکاریو قرار است در تاریخ ۱۸ سپتامبر امسال (۲۷ شهریور) و نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می ‌شود، قرار است در تاریخ ۲ اکتبر امسال (۱۰ مهر) منتشر شود. نسخه دیجیتالی و نسخه بلوری فیلم سیکاریو 2: روز سرباز دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که از جمله آن می‌ توان به ویدیوهایی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم اشاره کرد. در برخی از ویدیوها، کارگردان، بازیگران و عوامل فیلم در مورد صحنه‌ ها و طراحی و خلق آن صحبت می ‌کنند. در یک ویدیو که بخشی از آن به ‌صورت اختصاصی توسط وب‌ سایت کولایدر منتشر شده و "An Act of War" نام دارد، شاهد طراحی یکی از صحنه‌ های فیلم هستیم که کارگردان و عوامل روی آن توضیحاتی را ارائه می‌دهند و همچنین استوری برد این صحنه نیز نمایش داده می ‌شود.

بازیگران فیلم سیکاریو 2: روز سرباز عبارتند از :

بنیسیو دل تورو (Benicio del Toro) ، جاش برولین (Josh Brolin) ، متیو موداین (Matthew Modine) ، مانوئل گارسیا رولفو (Manuel Garcia-Rulfo) ، ایزابلا مونر (Isabela Moner)، ایان بوهن (Ian Bohen) ، جفری داناوان (Jeffrey Donovan) و کاترین کینر (Catherine Keener) . کار نوشتن فیلمنامه فیلم سیکاریو 2: روز سرباز بر عهده تیلور شریدان، نویسنده فیلم سیکاریو بوده است. فیلم سیکاریو 2: روز سرباز که نقدهای مثبت و متوسطی را از منتقدان دریافت کرده، تاکنون بیش از ۷۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.
نظر شما در مورد فیلم سیکاریو 2: روز سرباز چیست ؟
نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده کاورها و پوسترها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.