ویدئوهای سایت

person

انتشار عکس های جدید سریال شش قهرمان و نصفی با بازی اکبر عبدی و بهاره رهنما

یکشنبه, 7 بهمن, 1397

چندی پیش عکس های جدید سریال شش قهرمان و نصفی منتشر شده است. در این سریال بازیگران بزرگی چون اکبر عبدی و بهاره رهنما به نقش آفرینی پرداخته اند.

به گزارش میم ست ، این روزها سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی پرویز امیری در مازندران در حال تصویربرداری است.

در تازه ترین اخبار سریال و به نقل از سیما فیلم، عکس های جدید سریال شش قهرمان و نصفی منتشر شده است. این سریال با محوریت ترغیب خانواده های ایرانی به تولید ملی و حمایت از تولیدگران ایرانی این روزها در حال تولید است.

همچنین تشویق نوجوانان به ورزش و پویایی از دیگر محورهای سریال شش قهرمان و نصفی است که با پایان یافتن تصویربرداری سکانس های تهران هم اکنون در شمال ایران و استان مازندران به کار خود ادامه می دهد.

بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی عبارتند از:

اکبر عبدی ، شهرام قائدی ، بیژن بنفشه خواه ، بهاره رهنما ، ارژنگ امیرفضلی ، رویا میرعلمی ، نادر سلیمانی ، رامین ناصرنصیر ، امیر غفارمنش ، حسین رفیعی ، ساناز سماواتی ، عباس محبوب ، علیرضا درویش ، حامد آهنگی و مرتضی زارع.

نظر شما در مورد داستان و بازیگران سریال شش قهرمان و نصفی چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

عکس های جدید سریال شش قهرمان و نصفی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.