ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار عکس جدید فیلم جان ویک 3: پارابلوم/ بازیگر برنده چندین دوره اسکار در مقابل کیانو ریوز!

سه شنبه, 4 دی, 1397
عکس جدید فیلم جان ویک 3: پارابلوم
به گزارش میم ست ، عکس جدید فیلم جان ویک 3: پارابلوم (John Wick: Chapter 3) منتشر شده است. کارگردانی این دنباله را چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) بر عهده دارد و بازیگرانی چون هلی بری (Halle Berry) ، لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) و آنجلیکا هیوستون (Anjelica Huston) در این فیلم کیانو ریوز (Keanu Reeves) را همراهی خواهند کرد. اولین فیلم جان ویک در سال 2014 منتشر شد و با تعریف و تمجید منتقدان و تماشاگران روبرو شد. علاوه بر این ثابت کرد که هنوز کیانو ریوز یکی از بازیگران سطح اول فیلم های اکشن می باشد. سال گذشته نیز فیلم جان ویک 2 موفقیت بزرگتری را برای این بازیگر و سازندگان این فیلم رقم زد و در پایان هم زمینه را برای ساخت دنباله بعدی آماده کرد. در فیلم جان ویک 3: پارابلوم همانند دنباله قبلی شاهد معرفی بازیگران و کاراکترهای جدیدی خواهیم بود که یکی از آنها هلی بری در نقش سوفیا می باشد؛ یک قاتل فوق حرفه ای که همانند جان ویک به سگ ها علاقه بسیاری دارد و در فیلم با او متحد خواهد شد. کاراکتر جدید و کلیدی دیگری که در این دنباله با او آشنا خواهیم شد ، کارگردان یا رئیس با بازی آنجلیکا هیوستون می باشد. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، مجله خبری امپایر عکس جدید فیلم جان ویک 3: پارابلوم را منتشر کرده است که اولین عکس از هیوستون در این فیلم نیز می باشد. در این عکس رئیس (آنجلیکا هیوستون) را روبرو جان ویک (کیانو ریوز) مشاهده می کنیم. کارگردان فرانشیز جان ویک یعنی چاد استاهلسکی پیش از این در مورد کاراکتر آجلیکا هیوستون در فیلم جان ویک 3: پارابلوم بیان کرده بود:
"کسی که وظیفه بزرگ کردن و حفظ امنیت جان ویک را بر عهده داشته است."
اخیرا کیانو ریوز نیز در مورد کاراکتر هیوستون اینطور گفت:
"ما سعی داریم در این فیلم نشان دهیم که انواع مختلف و کمتر شناخته شده ای از قاتلان وجود دارند. آنجلیکا هیوستون نقش روما راسکا را بازی می کند."
لازم به ذکر است که فیلم جان ویک 3: پارابلوم در تاریخ 17 می 2019 مصادف با 27 ام اردیبهشت ماه 1398 روی پرده های سینما خواهد رفت.

عکس جدید فیلم جان ویک 3: پارابلوم را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد جان ویک 3: پارابلوم و دو فیلم قبلی این فرانشیز چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. عکس جدید فیلم جان ویک 3: پارابلوم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications