ویدئوهای سایت

person
فیلیپ سیمور هافمن
فیلیپ سیمور هافمن فیلیپ سیمور هافمن فیلیپ سیمور هافمن فیلیپ سیمور هافمن فیلیپ سیمور هافمن فیلیپ سیمور هافمن فیلیپ سیمور هافمن فیلیپ سیمور هافمن فیلیپ سیمور هافمن
عکس از
فیلیپ سیمور هافمن
Philip Seymour Hoffman

فیلیپ سیمور هافمن

1346/05/01 (1967/07/23) : فوت شده
ایالات متحده امریکا - نیویورک - منهتن
بازیگر کارگردان تئاتر
فیلیپ سیمور هافمن
فیلیپ سیمور هافمن
فیلیپ سیمور هافمن
فیلیپ سیمور هافمن
فیلیپ سیمور هافمن

بیوگرافی


فیلیپ سیمور هافمن (Philip Seymour Hoffman) (زاده ۲۳ ژوئیه ۱۹۶۷ – درگذشته ۲ فوریه ۲۰۱۴بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب بود.

درگذشت

جسد وی در ۲ فوریه ۲۰۱۴ در آپارتمان وی پیدا شد. طبق گزارش نیویورک پست جسد هافمن در حالی که سوزن تزریق مواد در دستانش قرار داشت در حمام آپارتمانش در نیویورک یافت شد.

بعد از حدود یک ماه از مرگ وی آزمایشهای کالبد شکافی وی منتشر شدند که زیاده روی در مصرف کوکائین، هروئین و بنزودیازپین‌ها را عامل مرگ وی معرفی کردند. وی در زمان مرگ تنها ۴۶ سال داشت و مشغول بازی بعنوان یکی از نقش‌های اصلی در مجموعه فیلم‌های “مسابقات عطش” بود.

فیلیپ سیمور هافمن که سال پیش نیز با ایفای نقشش در فیلم “استاد” به کارگردانی پائول توماس آندرسون نامزد جایزهٔ اسکار شده بود سابقهٔ مصرف مواد را داشت ولی تا قبل از مرگش، به مدت ۲۳ سال دست به مواد مخدر نزده بود.

جوایز و افتخارات

هافمن ۳ بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد: در سال ۲۰۰۷ برای فیلم جنگ چارلی ویلسون، در ۲۰۰۸ برای تردید و در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم استاد (مرشد). او در سال ۲۰۰۵ برای فیلم کاپوتی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

بیشتر

آثار


جوایز


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications