ویدئوهای سایت

person
عکس از
بیوگرافی ستاره فخاری
ستاره فخاری
Setareh Fakhari

ستاره فخاری

1370/01/04 (1991/03/24) : 33 سال
تهران
بازیگر نویسنده کارگردان

بیوگرافی


ستاره فخاری ، متولد چهارم فروردین ماه 1370 ، بازیگر ، نویسنده و کارگردان تئاتر است. او مدرک کارگردانی خود را از آکادمی هنر تهران کسب کرده و از سال 1390 بطور حرفه ای وارد دنیای هنر و تئاتر شده است. وی بازیگر تئاتر غیرمنتظره 2 به کارگردانی محسن احتشامی است.

ستاره فخاری در دوره راهنمایی به هنر و تئاتر علاقه مند بوده اما به دلیل هوش و توانایی بالا در رشته ریاضی ، مشاور مدرسه و خانواده اش مانع از انتخاب رشته هنر و رفتن او به هنرستان شدند. او سپس در رشته ریاضی در دبیرستان به تحصیل ادامه داد و در المپیاد های مختلفی همچون ریاضی ، فیزیک ، رباتیک و نجوم موفق به کسب مقام شد. علاوه بر این او حافظ قرآن و جزء یکی از نخبه های قرآنی کشور نیز بوده است.

خانم فخاری از همان زمان دبیرستان در کلاس های تئاتر شرکت می کرده است. او مدرک کارگردانی خود را از آکادمی هنر تهران کسب کرده و همچنین در رشته آواز نیز فعالیت کرده است. تاکنون او در آثاری همچون مارکو … ، خدمتکار خوشبخت خانواده (نمایشنامه خوانی) ، دم دروازه هیزم فروشان ، امن ترین جای دنیا ، دو رگه و … هنرنمایی کرده و با کارگردانان مختلفی همچون امیر آقایی و … همکاری داشته است.

او بیشتر به نویسندگی علاقه مند بوده و قصد دارد در آینده بیشتر در این زمینه و همچنین بازیگری فعالیت داشته باشد.

 

بیشتر

آثار


جوایز


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications