ویدئوهای سایت

person
آیدین زینال زاده
گیم تئاتر غیرمنتظره 2 گیم تئاتر غیرمنتظره 2 گیم تئاتر غیرمنتظره 2 گیم تئاتر غیرمنتظره 2 آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده آیدین زینال زاده
عکس از
گیم تئاتر غیرمنتظره 2
آیدین زینال زاده
Aydin Zeynal Zadeh

آیدین زینال زاده

1360/01/15 (1981/04/04) : 43 سال
تهران
بازیگر مجری صداپیشه
آیدین زینال زاده
آیدین زینال زاده
گیم تئاتر غیرمنتظره 2
گیم تئاتر غیرمنتظره 2
گیم تئاتر غیرمنتظره 2

بیوگرافی


آیدین زینال زاده متولد 15 فروردین 1360 در تهران مجری، صداپیشه و بازیگر است. او علی رغم علاقه ای که به هنر داشت به دلیل جو و محیط آن زمان و خواست خانواده نتوانست به هنرستان برود. زینال زاده که در آزمون های ورودی دبیرستان نمونه مردمی البرز قبول شده بود به خواست خانواده وارد رشته ریاضی فیزیک شد اما همیشه به یاد هنر و رسانه بود و هیچوقت آرزوی کار رسانه را از سر بیرون نکرد.

او در کنکور سراسری در دانشگاه بوعلی سینا همدان رشته مهندسی عمران و همچنین دانشگاه آزاد رشته مهندسی معدن گرایش اکتشاف قبول شد. وی به دلیل علاقه ای که به تجسس، پویایی و ماجراجویی داشت دومی را برگزید و وارد حرفه معدن شد. در سال 78 وارد دانشگاه شد و چهارسال بعد در سال 1382 وارد پایگاه ملی داده های علوم زمین کشور شد.

آیدین زینال زاده در سال 1383 زمانی که بحث زمین گردشگری (ژئوتوریسم) داغ بود به دلیل فعالیت های ایرج میلانی (چهره ماندگار گردشگری کشور) در زمینه گردشگری و ایرانگردی و به دلیل علاقه ای که به هر دوی این کارها داشت به هر ترتیبی که شد او را پیدا و همکاری خود را در زمینه تهیه و تولید مستند آغاز کرد.

در بهمن ماه سال 1386 به وزارت صنایع و معادن وقت منتقل شد. ولی باز هم فکر رسانه در او خاموش نمی شد. تا اینکه در سال 1389 در وزارت صنعت، معدن و تجارت طرحی را به عنوان گردشگری معدنی پیشنهاد داد و با این پیشنهاد همکاری خود را با ایرج میلانی ادامه داد.

در این مدت او همراه با ایرج میلانی مستندهای زیادی را از معادن جذاب کشور تولید کرد. اواخر سال 1392 برای ساخت همین برنامه ها به عنوان مهمان به رادیو اقتصاد دعوت شد. وی ابتدا چهار جلسه به عنوان مهمان و سپس به مدت بیش از سه سال در رادیو اقتصاد به عنوان مجری کارشناس فعالیت کرد.

آیدین زینال زاده در همان رادیو به عنوان همکار با محسن احتشامی آشنا شد و بعد از آن نیز در آموزشگاه یکتا نواندیشان برنا تحت مدیریت محسن احتشامی آموزش های لازم بیان، گویندگی، اجرا و صداپیشگی را دید. وی در سال 1394 برنامه ای را به نام آژنگ و به عنوان مجری و کارشناس در زمینه معدن و اقتصاد در شبکه 5 شروع کرد که تا به امروز 13 قسمت آن پخش شده است و قسمت های دیگری نیز آماده پخش وجود دارد.

زینال زاده از همان سال 83 در همایش های زیادی به عنوان مجری حضور داشته و این کار را با فعالیت در رادیو به صورت جدی تری دنبال کرد و این دست فعالیت ها را با حضور در کنفرانس ها و برنامه های ملی و بین المللی متعددی به عنوان مجری و کارشناس ادامه داده است. از جمله آنها عبارتند از:

– مجری سومین همایش تولید کنندگان و صادر کنندگان سنگ آهن ایران (9 آذر 94- سالن همایشهای صدا و سیما)

– مجری همایش «بررسی نقش آزمایشگاه‌های آنالیز و فرآوری مواد معدنی در توسعه پایدار بخش معدن» (28 تیر 95- اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران)

– مجری چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم ایران (22 و23 اردیبهشت ۹۵- هتل المپیک تهران)

– مجری دومین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن در کیش (6 تا 9 بهمن 94- جزیره کیش)

– مجری چهارمین همایش تولید کنندگان و صادر کنندگان سنگ آهن ایران (19 دی 95- سالن همایشهای صدا و سیما)

– مجری همایش کارآفرینی در بخش معدن (29 دی 95- سالن فولاد)

– مجری پنجمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم ایران (4 و 5 اردیبهشت 97- هتل المپیک تهران)

 

آیدین زینال زاده همچنین در زمینه صداپیشگی و دوبله نیز آموزش هایی دیده و فعالیت هایی داشته است. از سایر فعالیت های او می توان به بازی در مستندی به نام فرزندپروری (خانواده های امن و ناامن) که به سفارش وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی ساخته شد اشاره کرد.

آیدین زینال زاده در سال 1387 ازدواج کرده و دارای یک پسر و یک دختر است.

بیشتر

آثار


جوایز


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications