ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 7 بهمن: تاخت و تاز «شیشه» در باکس آفیس هفته

دوشنبه, 8 بهمن, 1397
گزارش باکس آفیس 7 بهمن: تاخت و تاز «شیشه» در باکس آفیس هفته

با نتایج باکس آفیس 7 بهمن ماه در خدمت شما هستیم. در ادامه ضمن بررسی نتایج باکس آفیس و میزان فروش فیلم ها می توانید تریلر هر فیلم را ببینید.

به گزارش میم ست طبق جدیدترین نتایج منتشر شده از باکس آفیس که به صورت هفتگی توسط باکس آفیس موجو منتشر می شود، فیلم های شیشه، قسمت بالایی، آکوامن، بچه ای که شاه خواهد بود و مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی به ترتیب در رده های اول تا پنجم جدول قرار گرفته اند.


فیلم شماره 5 باکس آفیس: Spider-Man: Into The Spider-Verse


مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی Spider-Man Into The Spider-Verse

اننیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی در هفتمین هفته ی اکران خود توانست 6 میلیون دلار فروش داشته باشد. این انیمیشن تاکنون 169 میلیون دلار در آمریکای شمالی و همین مقدار در دیگر نقاط دنیا فروش داشته تا به فروش کلی 338 میلیون دلار برسد.

 


فیلم شماره 4 باکس آفیس: The Kid Who Would be King


بچه ای که شاه خواهد بود The Kid Who Would be King

فیلم فانتزی بچه ای که شاه خواهد بود این هفته اکران خود را آغاز کرد و در اولین هفته ی اکران خود توانست به فروش 7.2 میلیون دلار برسد. همچنین این فیلم توانست در خارج از آمریکای شمالی در حدود 3 میلیون دلار فروش داشته باشد که مجموع فروش آن را به 10 میلیون دلار می رساند. این رقم در مقایسه با بودجه ی 59 میلیون دلاری فیلم فروش خوبی محسوب می شود.


فیلم شماره 3 باکس آفیس: Aquaman


آکوامن Aquaman

فیلم آکوامن در ششمین هفته ی اکران خود توانست 7.3 میلیون دلار فروش داشته باشد و در جایگاه سوم جدول باکس افیس قرار بگیرد. در حال حاضر فروش کلی این فیلم در آمریکای شمالی 316 میلیون دلار و در دیگر نقاط دنیا 774 میلیون دلار  است. بودجه ی ساخت این فیلم چیزی بین 160 تا 200 میلیون دلار می باشد.

 


فیلم شماره 2 باکس آفیس: The Upside


قسمت بالایی The Upside

فیلم طنز قسمت بالایی با بازی کوین هارت و برایان کرانستون توانسته در سومین هفته ی اکران بیش از 12.2 میلیون دلار بفروشد و با محاسبه ی اکران بین الملل فروشی جهانی معادل 69 میلیون دلار داشته باشد. بودجه ی ساخت این فیلم در حدود 37.5 میلیون دلار است که در نتیجه فروش فیلم نیز تا حدودی معقول به نظر می رسد.

 

 


فیلم شماره 1 باکس آفیس: Glass


فیلم شیشه Glass

فیلم شیشه که سومین فیلم از مجموعه ای است که اولین دنباله ی آن در سال 2000 و دومین دنباله ی آن در سال 2016 اکران شد توانست در دومین هفته ی اکران فروش 19 میلیون دلاری در آمریکای شمالی و 89 میلیون دلاری در دیگر کشور های جهان را تجربه کند که به این ترتیب به فروش جهانی 162 میلیون دلار دست پیدا کند آن هم با بودجه ای معادل 20 میلیون دلار!

 


هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شود؟


خانم بلا

مهم ترین فیلمی که در هفته ی جاری اکران خود را آغاز می کند و رقیبی جدی برای تصاحب جایگاه اول باکس آفیس محسوب می شود فیلم خانم بلا (Miss Bala) می باشد. این فیلم هیجانی و اکشن با بودجه ای معادل 15 میلیون دلار ساخته شده است.

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications