ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 29 مهر: هالووین نیامده صدر را از آن خود کرد

دوشنبه, 30 مهر, 1397
هالووین 1
در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود نتایج باکس آفیس یک هفته ی گذشته فیلم های اکران شده در آمریکای شمالی منتشر شد. به گزارش میم ست نتایج باکس آفیس 29 مهر ساعاتی پیش منتشر شد و طبق این آمار فیلم هالووین در صدر فروش هفته قرار گرفت. بعد از آن نیز فیلم های ستاره ای متولد شده است، ونوم، مورمور۲: هالووین جن‌زده و نخستین انسان قرار دارند.

فیلم شماره 5 باکس آفیس 29 مهر: First Man


فیلم شماره 5 باکس آفیس 29 مهر: First Man فیلم علمی تخیلی نخستین انسان در دومین هفته ی اکران خود توانست بالغ بر 8.5 میلیون دلار فروش را کسب کند و به این ترتیب فروش خود را در آمریکای شمالی به 29.999 میلیون دلار رساند تا تنها هزار دلار با 30 میلیون دلار فروش فاصله داشته باشد. همچنین فروش خارج از آمریکای این فیلم در حدود 25.5 میلیون دلار بوده است. فیلم نخسیتن انسان با بودجه ی 59 میلیون دلاری ساخته شده است.

فیلم شماره 4 باکس آفیس 29 مهر: Goosebumps 2: Haunted Halloween


فیلم شماره 5 باکس آفیس 29 مهر: First Man فیلم فانتزی مورمور۲: هالووین جن‌زده که با بودجه ی 35 میلیون دلاری ساخته شده است توانسته در این دو هفته اکران خود نسبتا توجه زیادی را به خود جلب کند و فروش خوبی را تجربه کند. این فیلم برای دومین هفته ی اکران خود توانست 9.7 میلیون دلار فروش داشته باشد و فروش خود را در آمریکا به رقم 28 میلیون دلار برساند. همچنین فروش کلی آن در حدود 39.9 میلیون دلار است.  

فیلم شماره 3 باکس افیس 29 مهر: Venom


فیلم اکشن ونوم فیلم اکشن ونوم با بازی تام هاردی که طی دو هفته ی گذشته توانسته بود صدر جدول را تصاحب کند در سومین هفته ی اکران به جایگاه سوم سقوط کرد و 18 میلیون دلار فروش داشت. به این ترتیب فروش کلی ونوم در آمریکای شمالی در حدود 171 میلیون دلار و در سراسر جهان 461 میلیون دلار می باشد.

فیلم شماره 2 باکس آفیس 29 مهر: A Star is Born


ستاره ای متولد شده است فیلم درام ستاره ای متولد شده است با بازی بردلی کوپر و لیدی گاگا در هفته ای که گذشت فروش آخر هفته ی 19.3 میلیون دلاری را تجربه کرد و در جایگاه دوم باکس آفیس باقی ماند. فروش کلی این فیلم در آمریکا جالا در حدود 126 میلیون دلار و فروش جهانی آن 201 میلیون دلار است. ستاره ای متولد شده است تنها 36 میلیون دلار بودجه داشته است.

فیلم شماره 1 باکس آفیس 29 مهر: Halloween


هالووین فیلم ترسناک هالووین در اولین هفته ی اکران خود توانسته فروش افتتاحیه ی 77 میلیون دلاری داشته باشد که در مقایسه با بودجه 10 میلیون دلاری آن فروش بسیار خوبی است. این فیلم در خارج از آمریکا نیز در حدود 14 میلیون دلار فروخت تا در مجموع فروش 91 میلیون دلاری را تجربه کرده باشد.

هفته ی بعد چه فیلم هایی اکران می شود؟


در هفته ی جاری 4، 5 فیلم اکران خود را آغاز می کنند که در از میان آن ها دو فیلم به صورت گسترده تر اکران می شوند. یکی فیلم هیجانی Hunter Killer و دیگری فیلم کمدی Johnny English 3 و هیچکدام از این دو فیلم تهدیدی برای فیلم های صدر جدول محسوب نمی شوند.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications