ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

پوستر شخصیت های فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت

جمعه, 10 اسفند, 1397
پوستر شخصیت های فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت

روز گذشته پوستر شخصیت های سریال بازی تاج و تخت از سوی شبکه HBO منتشر شد و در این پست می توانید این پوستر ها را ملاحظه بفرمایید.

به گزارش میم ست، اولین تیزر فصل هشتم و پایانی سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت (Game of thrones) در ماه امسال منتشر شد. این تیزر که فقط به سه تن از اعضای خانواده ی استارک اختصاص داشت به اتفاقات سریال نپرداخت که به این ترتیب باید منتظر بمانیم تا در روز های آینده و پیش از شروع پخش، تریلر کاملی از سریال منتشر شود. حالا در جدیدترین اخبار فیلم و سریال به بررسی پوستر های جدیدی می پردازیم شبکه HBO بر اساس شخصیت های سریال طراحی کرده است.

در این پوستر ها دیده می شود که بیش تر کاراکتر های این سریال بر روی تخت آهنی نشسته اند. اواخر ماه گذشته نیز تصاویر جدیدی از فصل هشتم این سریال منتشر شده بود که تمرکز این تصاویر نیز روی شخصیت‌های اصلی این سریال بوده است. فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones از تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. در ادامه می توانید این پوستر هارا تماشا کنید.

 

پوستر شخصیت های سریال بازی تاج و تخت پوستر شخصیت های سریال بازی تاج و تخت پوستر شخصیت های سریال بازی تاج و تخت پوستر شخصیت های سریال بازی تاج و تخت پوستر شخصیت های سریال بازی تاج و تخت پوستر شخصیت های سریال بازی تاج و تخت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications