ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم جدید بهنوش بختیاری پروانه نمایش گرفت ! / صدور پروانه نمایش برای “حمال طلا”

دوشنبه, 12 آذر, 1397
فیلم جدید بهنوش بختیاری - فیلم لالا کن
به گزارش میم ست ، فیلم جدید بهنوش بختیاری و همچنین فیلمی با بازی سعید آقاخانی و ژاله صامتی پروانه نمایش خود را از شورای پروانه نمایش دریافت کرده اند. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری ، شورای پروانه نمایش فیلم ‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش ۲ فیلم سینمایی از جمله فیلم جدید بهنوش بختیاری به نام لالا کن به تهیه‌ کنندگی حسن کلامی و کارگردانی مصطفی قربان ‌پور با موضوع کودک و نوجوان و فیلم حمال طلا به تهیه‌ کنندگی منصور سهراب ‌پور و کارگردانی تورج اصلانی با موضوع اجتماعی صادر شده است. فیلم سینمایی لالا کن اثری اجتماعی با موضوع کودک و نوجوان است.

در خلاصه داستان فیلم لالا کن آمده است:

"آرش پسرک رویاپردازی است که در کوران اختلافات پدر و مادرش برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد."

بازیگران اصلی فیلم لالا کن عبارتند از:

امین زندگانی ، بهنوش بختیاری ، پادینا رهنما و مریم سرمدی ؛ راستین عزیزپور و عسل قزن قرایی به ‌عنوان بازیگران کودک و نوجوان.

بازیگران فیلم حمال طلا عبارتند از:

سعید آقاخانی ، پیام احمدی نیا ، لطف‌الله سیفی ، ژاله صامتی ، امید روحانی ، امین آقا فرزانه ، علیرضا مهران ، حسن زاهدی ، داوود محمدآبادی ، محمود شفیع خانی و رضا شفیع خانی.

در خلاصه داستان فیلم حمال طلا آمده است:

"رضا، حمال طلا است. شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز در مسیر از او دزدی می‌ شود و او باید غرامت بپردازد. او از دوستش لویی کمک می ‌گیرد اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می ‌کند."

نظر شما در مورد دیگر بازیگران فیلم جدید بهنوش بختیاری و عوامل و بازیگران فیلم حمال طلا چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فیلم حمال طلا فیلم جدید بهنوش بختیاری - فیلم لالا کن فیلم جدید بهنوش بختیاری - فیلم لالا کن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications