ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 30 اردیبهشت: ددپول انتقام جویان را به زیر کشید!

دوشنبه, 31 اردیبهشت, 1397
گزارش باکس آفیس 30 اردیبهشت: ددپول انتقام جویان را به زیر کشید!
به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود در باکس آفیس این هفته فیلم ددپول اکران خود را آغاز کرد و توانست بالاخره و پس از 3 هفته به صدر نشینی فیلم انتقام جویان پایان دهد. در رده سوم تا پنجم نیز به ترتیب فیلم های باشگاه کتاب، پایه مهمانی و شکستن درون قرار دارند.

فیلم شماره 5 باکس آفیس: Breaking In


 شکستن درون فیلم هیجانی و دلهره آور شکستن درون با بازی گابریله یونیون در نقش مادر دو فرزند که می خواهد آن ها را از دست یک باند خطرناک نجات دهد. فیلم از داستان و ایده ی جدیدی بهره نمی برد و نویسنده سعی نکرده که در آن با ذهن تماشاچی بازی کند. صرفا با فیلمی اکشن طرف هستیم که صحنه های دلهره آور بسیار خوبی دارد. این فیلم توانسته در دومین هفته ی اکران خود بیش از 6 میلیون دلار فروش داشته باشد و فروش جهانی خود را به رقم 30 میلیون دلار برساند. فیلم شکستن درون تنها 6 میلیون دلار بودجه داشته است.
   

فیلم شماره 4 باکس آفیس: Life of the Party


 پایه مهمانی فیلم کمدی پایه مهمانی با بودجه ی 30 میلیون دلاری ساخته شده و توانسته در دومین هفته ی اکران خود 7.7 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشته باشد. به این ترتیب مجموع فروش این فیلم به طور کلی به رقم 36 میلیون دلار رسیده. فیلم داستان برخورد های یک مادر و دخترش را به تصویر می کشد و کمدی فیلم از جایی شروع می شود که کاراکتر مارد تصمیم می گیرد برای نزدیکی بیشتر با دخترش به کالج دخترش برود و همانجا شروع به تحصیل کند!
 

فیلم شماره 3 باکس آفیس: Book Club


کلوپ کتاب فیلم باشگاه کتاب از فیلم هایی است که اولین هفته ی اکران خود را تجربه می کرد. این فیلم در ژانر کمدی و درام با بودجه ی 10 میلیون دلاری ساخته شده و داستان یک علاقه ی قدیمی و اتفاقاتی که برای چند دوست قدیمی رخ می دهد را روایت می کند. فروش هفته ی اول این فیلم 12.5 میلیون دلار بوده است و فروش جهانی آن هنوز آغاز نشده.
 

فیلم شماره 2 باکس آفیس: Avengers: Infinity War


 انتقام جویان: جنگ ابدیت فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت  بالاخره و پس از 3 هفته صدرنشینی در باکس آفیس به رده ی دوم نزول پیدا کرد و این در حالی است که فروش آخر هفته ی آن چیزی در حدود 28 میلیون دار بوده است، رقمی که شاید در شرایطی متفاوت می توانست این فیلم را کماکان در رده ی اول نگه دارد. این فیلم توانسته در آمریکای شمالی تا کنون 595 میلیون دلار فروش داشته باشد که به اضافه ی فروش 1.2 میلیاردی در دیگر کشور ها در مجموع به فروش 1.813 میلیارد دلاری در سطح جهان دست پیدا کند. حالا انتقام جویان چهارمین فیلم پر فروش تاریخ سینما لقب دارد و این امکان را دارد که حتی به مقام دوم این لیست برسد.
 

فیلم شماره 1 باکس آفیس: Deadpool 2


ددپول 2 بالاخره و بعد از مدت ها انتظار فیلم دوست داشتنی ددپول 2 اکران خود را از این هفته آغاز کرد. ددپول توانست در اولین آخر هفته ی اکران خود 125 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشته باشد تا در همان گام اول بودجه ی 110 میلیون دلاری خود را تامین کرده باشد. فروش ددپول در دیگر کشور ها نیز جمعا به رقم 176 میلیون دلار می رسد و به این ترتیب فیلم جدید دیوید لیچ با بازی رایان رینولدز توانست در اولین هفته ی اکران خود 301 میلیون دلار فروش را تجربه کند.
 

این هفته چه فیلمی اکران می شود؟


تنها فیلم مطرحی که آخر هفته اکران خود را آغاز می کند فیلم Solo: A Star Wars Story می باشد که جدیدترین دنبتاله از فیلم های جنگ ستارگان است و داستان آن زندگی هان سولو، کاراکتر معروف و دوست داشتنی این دنباله را دنیال می کند. با وجود موفقیت فیلم ددپول، به نظر می رسد در باکس آفیس هفته ی آینده شاهد صدرنشینی فیلم سولو باشیم. Solo: A Star Wars Story
 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications