ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 22 مهر: ونوم بی رقیب در صدر جدول

دوشنبه, 23 مهر, 1397
گزارش باکس آفیس 22 مهر: ونوم بی رقیب در صدر جدول
در این مطلب می خواهیم به بررسی نتایج باکس آفیس 22 مهر که روز گذشته در سایت باکس آفیس موجو منتشر شد بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. به گزارش میم ست باکس آفیس فیلم های اکران شده در آمریکا روز گذشته منتشر شد که طبق آمار آن فیلم ونوم در صدر جدول قرار دارد و بعد از آن فیلم های ستاره‌ای متولد شده ‌است، نخستین انسان، مورمور۲: هالووین جن‌زده و پا کوتاه قرار دارند.

فیلم 5 باکس آفیس 22 مهر: Smallfoot


پا کوتاه انیمیشن جذاب پا کوتاه توانسته در سومین هفته ی اکران خود به فروش بسیار خوب 9.3 میلیون دلاری برسد. این فیلم حالا در مجموع 57 میلیون دلار در آمریکا و 110 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و به نظر می رسد طی هفته های اینده این فروش جای پیشرفت زیادی دارد.
 

فیلم شماره 4 باکس آفیس 22 مهر: Goosebumps 2: Haunted Halloween


مورمور۲: هالووین جن‌زده فیلم مورمور۲: هالووین جن‌زده یک فیلم ماجراجویی و فانتزی است که اولین هفته ی اکران خود را پشت سر گذاشته و توانسته در اکران افتتاحیه خود 16 میلیون دلار فروش داشته باشد که با در نظر گرفتن فروش آن در دیگر کشور ها مبلغ فروش این فیلم در هفته ی نخست در حدود 19 میلیون دلار است. بودجه ی ساخت این فیلم 35 میلیون دلار گزارش شده که به این ترتیب فروش مورمور۲: هالووین جن‌زده در هفته ی اول فروشی نسبتا معقول است.
 

فیلم شماره 3 باکس آفیس 22 مهر: First Man


نخستین انسان جدیدترین ساخته ی دیمن شزل کارگردان جوان و البته مطرح آمریکایی، فیلم نخستین انسان که در ژانر علمی تخیلی و درام ساخته شده و بازیگر نقش اول آن نیز رایان گاسلینگ است توانست در اولین هفته ی اکران خود فروشی 16.5 میلیون دلاری داشته باشد. همچنین فروش آن در خارج از آمریکای شمالی در حدود 8 میلیون دلار بوده تا در مجموع فروش آن به رقم 25 میلیون دلار برسد. از سوی دیگر بودجه ی ساخت این فیلم 59 میلیون دلار گزارش شده.
 

فیلم شماره 2 باکس آفیس: A Star is Born


ستاره‌ای متولد شده ‌است فیلم درام ستاره‌ای متولد شده ‌است که بخشی از زندگی لیدی گاگا خواننده ی مطرح آمریکایی را به تصویر می کشد با بازی این خواننده و بردلی کوپر توانسته در دومین هفته ی اکران فروشی معادل 28 میلیون دلار داشته باشد تا فروش کلی این فیلم در آمریکا به رقم 94 میلیون دلار و فروش آن در سراسر جهان به رقم 135 میلیون دلار رسیده باشد و این در حالی است که بودجه ی ساخت این فیلم تنها 36 میلیون دلار بوده است.
 

فیلم شماره 1 باکس آفیس: Venom


ونوم فیلم اکشن ونوم با بازی تام هاردی برای دومین بار پیاپی در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده با فروش 25 میلیون دلاری خود در این هفته توانست مجموع فروش خود را در آمریکا به 142 و در سراسر جهان به 378 میلیون دلار برساند که فروش بسیار خوبی محسوب می شود. نکته ی مهم این است که این فروش بالا تنها در دو هفته حاصل شده و در ادامه باید شاهد افزاش مقدار فروش و درآمد فیلم ونوم باشیم.
 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications