ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 16 اردیبهشت: یکه تازی مارول و جنگ ابدیت

دوشنبه, 17 اردیبهشت, 1397
گزارش باکس آفیس 16 اردیبهشت: یکه تازی مارول و جنگ ابدیت
به گزارش میم ست و در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود نتایج باکس آفیس یک هفته ی گذشته منتشر شده است و طبق آن فیلم انتقام جویان با فروش فوق العاده و حیرت انگیز خود توانسته در دومین هفته ی اکران در صدر جدول باقی بماند. پس از آن نیز فیلم های به دریا، یک مکان ساکت، من حس می کنم زیبا هستم و رمپیج قرار دارند.

فیلم شماره 5 باکس آفیس: Rampage


گزارش باکس آفیس 16 اردیبهشت فیلم هیجانی و اکشن "رمپیج" با بازی دواین جانسون، پولسازترین بازیگر سال گذشته ی میلادی، توانسته در چهارمین هفته ی اکران خود فروش 4.6 میلیون دلاری را تجربه کند که نسبت به هفته ی گذشته 35 درصد کاهش دارد. این فیلم توانسته تا کنون 84 میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی فروش داشته باشد و در مجموع فروش بسیار خوب 377 میلیون دلاری را در سطح جهان از آن خود کند. رمپیج توانسته امتیاز 6.4 از سایت IMDB و امتیاز 51% را از سایت راتن تومیتو کسب کند.

فیلم شماره 4 باکس آفیس: I Feel Pretty


گزارش باکس آفیس 16 اردیبهشت فیلم کمدی "من حس می کنم زیبا هستم "سومین هفته ی اکران خود را پست سر می گذارد و استقبال نسبتا خوبی از آن صورت گرفته. این فیلم با یک پله سقوط نسبت به هفته ی گذشته در رده ی چهارم قرار می گیرد و توانسته در این هفته 4.9 میلیون دلار فروش داشته باشد. من حس می کنم زیبا هستم تا کنون توانسته فروش کلی معادل 37 میلیون دلار داشته باشد.

فیلم شماره 3 باکس آفیس: A Quiet Place


گزارش باکس آفیس 16 اردیبهشت فیلم "یک مکان ساکت " هم توانسته در ادامه ی موفقیت های خود در پنجمین هفته ی اکران بیش از 7 میلیون دلار فروش داشته باشد تا نتیجه بگیریم این فیلم ترسناک که بودجه ای بسیار کم ساخته شده همچنان طرفدار دارد. یک مکان ساکت که با بودجه ی 17 میلیون دلاری ساخته شده توانسته تا کنون تنها در آمریکای شمالی 159 میلیون دلار فروش داشته و فروش جهانی 255 میلیون دلاری را تجربه کند.

فیلم شماره 2 باکس آفیس: Overboard


گزارش باکس آفیس 16 اردیبهشت فیلم "به دریا" فیلمی در ژانر کمدی و عاشقانه است که درواقع بازسازی فیلمی با همین نام ساخته ی سال 1987 می باشد. از بازیگران این فیلم می توان به آنا فاریس اشاره کرد  که در نقش "کیت" در این فیلم به افای نقش پرداخته. این فیلم در اولین هفته ی اکران خود توانسته 14.7 میلیون دلار فروش داشته باشد و این در حالی است که بودجه ی ساخت آن در حدود 12 میلیون دلار بوده.

فیلم شماره 1 باکس آفیس: Avengers: Infinity War


گزارش باکس آفیس 16 اردیبهشت ستاره ی بی چون و چرای این روز های سینمای آمریکا و حتی جهان فیلم "انتقام جویان: جنگ ابدیت" است. تازه ترین دنباله از مجموعه فیلم های دنیای سینمایی مارول که توانسته تقریبا همه ی ابرقهرمان های مطرح را در خود جا دهد حالا در مرکز توجه رسانه ها و مردم و سینما دوستان قرار دارد. این فیلم نمره ی 8.9 از IMDB و 84% از راتن تومیتو را نصیب خود کرده ولی بزرگترین موفقیت آن در گیشه ها و در بخورد مستقیم با مردم است. جنگ ابدیت در دومین هفته ی اکران اگرچه 56 درصد کاهش فروش را تجربه کرد توانست 112 میلیون دلار (!) فروش داشته باشد تا فروش کلی این فیلم فقط در آمریکا به رقم 450 میلیون دلار برسد آن هم تنها در حدود 10 روز! موفقیت ها به همین جا ختم نمی شود، فیلم ابرقهرمانی مارول در خارج از مرز های آمریکای شمالی 713 میلیون دلار فروش داشت تا فروش جهانی خود را به عدد 1164 میلیون دلار برساند و به این ترتیب در همین مدت کم خود را به جمع 15 فیلم پر فروش تاریخ جهان برساند. با توجه به اینکه انتقام جویان 2 توانسته بود 1.405 میلیارد دلار فروش کند و در جایگاه هفتم پر فروش ترین فیلم قرار گیرد باید منتظر رکورد شکنی های بیشتر جنگ ابدیت باشیم.

این هفته چه فیلمی اکران می شود؟


در هفته ی جاری تعدادی فیلم اکران خود را شروع خواهند کرد که البته هیچکدام توانایی رقابت با انتقام جویان: حنگ ابدیت را ندارند و قطعا هفته ی اینده نیز شاهد جنگ ابدیت در رتبه ی اول خواهیم بود. از فیلم هایی که این هفته اکران خود را آغاز می کنند می توان به Breaking In و Life of the Party اشاره کرد که به ترتیب در 2500 و 3500 سینما به اکران در می آیند.

گزارش باکس آفیس 16 اردیبهشت گزارش باکس آفیس 16 اردیبهشت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications