ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کوین اسپیسی به 5 سال حبس محکوم می شود ؟! / “من گناهکار نیستم”!

پنجشنبه, 20 دی, 1397
کوین اسپیسی

کوین اسپیسی که به چندین مورد سوء استفاده جنسی متهم شده است، در دادگاه حاضر شد. او در دادگاه ادعا کرد که گناهکار نیست اما با مدارک و شواهد موجود احتمالا به 5 سال زندان محکوم می شود. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، دوشنبه این هفته کوین اسپیسی (Kevin Spacey) در دادگاه نانتاکت حاضر شد و ادعا کرد که در خصوص اتهام سوء استفاده جنسی از یک پسر 18 ساله در جولای 2016 ، گناهکار نبوده و این اتهامات کذب محض هستند.

دوران حرفه ای درخشان این بازیگر خوش نقش و زمانی محبوب که 2 جایزه اسکار را هم در کارنامه خود دارد، در اواخر سال 2017 با یک انفجار بزرگ رو به نابودی رفت. زمانی که آنتونی رپ (Anthony Rapp) بازیگر سریال پیشتازان فضا: اکتشاف (Star Trek: Discovery) پرده از راز ننگین اسپیسی برداشت و بیان کرد که وقتی 14 سال بوده کوین اسپیسی به او تجاوز کرده است.

اسپیسی در زمان پخش این خبر ادعا کرد که از این اتفاق چیزی به یاد ندارد اما از رپ معذرت خواهی کرد . با این حال کسی ادعای او را باور نکرد و از آن زمان تاکنون بیش از 12 فرد دیگر نیز ادعا کردند که کوین اسپیسی از آنها سوء استفاده جنسی کرده است.

حال در تازه ترین اخبار بازیگران و سینمای هالیوود و به نقل از سی ان ان (CNN) ، در تابستان سال 2016 اسپیسی در یک رستوران مرد جوانی را که به عنوان پیش خدمت در آنجا کار می کرده ، مورد سوء استفاده جنسی قرار داده است. در آن زمان ، این مرد جوان بخشی از این اتفاق را فیلمبرداری کرده و برای نامزدش فرستاده است. با اینکه او این اتفاق را به خانواده و دوستانش می گوید اما آن را تا یک سال بعد به پلیس گزارش نمی کند.

کوین اسپیسی در دادگاه این اتهام را دروغی بزرگ خواند و ادعا کرد که گناهکار نیست. با توجه به شواهد موجود احتمالا این بازیگر به حدود 5 سال زندان و پرداخت جریمه محکوم شود.

اگر بیاد داشته باشید کوین اسپیسی در اواخر سال 2017 به دلیل رسوایی های جنسی اش از سریال پربیننده خانه پوشالی (House of Cards) کنار گذاشته شد و همچنین کریستوفر پلامر (Christopher Plummer) نیز جای او را در پروژه بزرگ فیلم تمام پول های جهان (All the Money in the World) گرفت. اخیرا او فیلمی چند دقیقه ای از خود و همانند استایلش در سریال خانه پوشالی منتشر کرده است که آن را می توانید در مطلب زیر مشاهده کنید.

نظر شما در مورد اتهامات کوین اسپیسی و توانایی های بازیگری او چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

کوین اسپیسی کوین اسپیسی کوین اسپیسی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications