ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کوین اسپیسی به سریال خانه پوشالی بازمی گردد؟! / انتشار ویدئوی عجیب و دیدنی! + ترجمه

چهارشنبه, 5 دی, 1397
ویدئوی کوین اسپیسی در نقش فرانک آندروود - سریال خانه پوشالی
چندی پیش کوین اسپیسی ویدئویی عجیب و دیدنی را منتشر کرد که در آن او را دوباره در نقش فرانک آندروود از سریال خانه پوشالی می بینیم. در ادامه با ما همراه باشید. به گزارش میم ست ، در اقدامی عجیب کوین اسپیسی (Kevin Spacey) ستاره سابق سریال خانه پوشالی (House of Cards) ویدئویی از خودش در نقش فرانک آندروود منتشر کرده است. او که بدلیل رسوایی های اخلاقی سال گذشته از این سریال پرطرفدار کنار گذاشته شد، این ویدئو را بلافاصله پس از ثبت اتهام سوء استفاده جنسی دیگری منتشر کرده است. کوین اسپیسی بدون شک یکی از بهترین بازیگران سینمای هالیوود می باشد، اما بدلیل رسوایی اخلاقیش از بسیاری از پروژه های بزرگ کنار گذاشته شد و بازیگران دیگری جایگزین او شدند، این حاشیه ها باعث ترد شدنش توسط بینندگان سینما نیز شد و آخرین فیلمش به کم فروش ترین فیلم دوران بازیگریش تبدیل شد. اسپیسی نقش فرانک آندروود را در سریال خانه پوشالی بر عهده داشت. نقشی که در طول پنج فصل کاراکتر اصلی سریال بود و نقش آفرینی بی نظیر کوین اسپیسی به جذاب ترین جنبه سریال تبدیل شده بود به طوری که کسی دیگر نمی توانست این سریال را بدون او تصور کند. پس از اتهامات سوءاستفاده جنسی او از افراد مختلف ، شبکه نتفلیکس او را در سال 2017 از سریال خانه پوشالی کنار گذاشت. علاوه بر این او از فیلم تمام پول های جهان نیز کنار گذاشته شد و کریستوفر پلامر جای او را در این پروژه بزرگ سینمایی گرفت. البته به جرات می توان گفت که هم سریال خانه پوشالی و هم فیلم تمام پول های جهان بدون کوین اسپیسی به هیچ وقت جذابیت پیشین را ندارند و نخواهند داشت. حال کوین اسپیسی که به خوبی از این موضوع خبردار است، ویدئویی عجیب و دیدنی را از خود منتشر کرده است. او در این ویدئو در نقش فرانک آندروود همانند عادت همیشگیش در سریال خانه پوشالی (که یکی از نکات جذاب سریال هم بود) با بینندگان صحبت می کند و سعی دارد عوامل سریال را متقاعد به بازگرداندنش به سریال بکند. در ابتدای ویدئو شاهد جمله ی "بگذارید من فرانک باشم" هستیم.

ترجمه دیالوگ کوین اسپیسی در این ویدئوی "خانه پوشالی" گونه به شرح زیر است:

"من می دانم شما چه می خواهید. بله البته، آنها سعی کردند که ما را از هم جدا کنند اما چیزی (اتحادی) که ما داریم خیلی استوار و قدرتمند است. منظورم این است که گذشته از این حرف ها ، من و شما همه چیز را با هم در میان گذاشتیم. من بزرگترین و مخفیانه ترین رازهایم را به شما گفتم. من به شما نشان دادم که انسان ها قادر به انجام چه کارهایی هستند. من شما را با صداقتم شوکه کردم ، اما مهمتر از همه ، من شما را به چالش انداختم و مجبور به تفکر کردم. و شما به من اعتماد کردید، با اینکه می دانستید نباید این کار را بکنید. بنابراین ما هنوز کارمان با هم تمام نشده و مهم نیست که مردم چه می گویند. علاوه بر این من می دانم که شما چه می خواهید. شما می خواهید که من برگردم. البته بعضی ها همه چیز را باور کردند و برای شنیدن اعتراف و گردن گرفتن همه چیز توسط من لحظه شماری می کنند. و حاضرند بمیرند تا بشنوند که همه چیز در مورد من درست بوده و من لایق اتفاقات اخیر بوده ام. اگر همه چیز به این سادگی بود بهتر نبود؟ فقط من و شما می دانیم که هیچوقت به این سادگی نیست ، نه در سیاست و نه در زندگی روزمره. اما شما بدترین اتفاق را بدون دلیل و مدرک باور نمی کنید، می کنید؟ شما بدون دلیل و مدرک و اطلاعات سریعا سراغ قضاوت نمی روید، می روید؟ آیا (سراغ قضاوت) رفتید؟ نه شما نرفتید. شما از این باهوش تر هستید. تمام این فرضیات و ادعاها برای یک پایان ناراضی کننده، و با در نظر گرفتن این که چه پایان خاطره انگیزی می شد. منظورم این است که در سالهای گذشته من و شما اگر چیز زیادی یاد نگرفته باشیم، حداقل فهمیدیم که هیچ گزینه ای نه در زندگی و نه در هنر، نباید از روی میز کنار برود. ما از کارهایی که انجام دادیم و چیزهایی که گفتیم ترس و واهمه ای نداشتیم و هنوز هم نداریم. من این را به شما قول می دهم که اگر من تاوان کارهایی که هردویمان می دانیم انجام دادم را ندادم ، یقینا برای کارهایی که انجامشان ندادم تاوانی پرداخت نخواهم کرد."

ویدئوی جدید کوین اسپیسی در نقش فرانک آندروود را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد اتهامات اخیر به کوین اسپیسی چیست؟ آیا این اتهامات درست است؟ به نظر شما او به سریال خانه پوشالی بازخواهد گشت؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications