ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار فیلم روزی روزگاری یک ددپول را اعلام

جمعه, 14 دی, 1397
تاریخ انتشار فیلم روزی روزگاری یک ددپول

به گزارش میم ست، کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار فیلم روزی روزگاری یک ددپول (Once Upon a Deadpool) را تایید و اعلام کرده است. در ادامه با ما همراه باشید

تاریخ انتشار فیلم روزی روزگاری یک ددپول (Once Upon a Deadpool) که شامل نسخه های دیجیتالی و خانگی می شود، تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که تمامی نسخه‌های خانگی و دیجیتالی این فیلم که شامل نسخه دیجیتالی، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی ۱۳۹۷) عرضه خواهند شد. ماه آبان امسال بود که کمپانی فاکس قرن بیستم رسما نسخه PG-13 فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را تایید و نام رسمی این فیلم را اعلام کرد. نسخه متفاوت دنباله فیلم Deadpool (ددپول) با نام Once Upon a Deadpool به روی پرده‌های سینما رفته است و درجه سنی این فیلم از درجه سنی بزرگسال (R) به PG-13 تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار فصل دوم سریال مجازاتگر رسما تایید و اعلام شد

فیلم Once Upon a Deadpool یک فیلم کریسمسی از مجموعه فیلم Deadpool است که دارای صحنه‌های جدیدی نسبت به نسخه اصلی فیلم نیز بوده است. گفته می‌شود که این فیلم بیش از ۲۰ دقیقه صحنه جدید را نسبت به فیلم Deadpool 2 دارد که از هر بلیتی که برای این فیلم فروخته شده، یک دلار به موسسه مبارزه با سرطان اهدا شده است و این موضوع در مورد نسخه خانگی این فیلم نیز صدق خواهد کرد و بخش خانگی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که یک دلار از فروش هر نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم به موسسه مبارزه با سرطان اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید : رونمایی از پوستر جدید فصل ۳ سریال چیزهای عجیب / تاریخ دقیق پخش مشخص شد!

فیلم Deadpool 2 که اواخر ماه اردیبهشت امسال اکران شده بود، در مجموع ۳۱۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. با این حال، فیلم Once Upon a Deadpool تنها ۶ میلیون دلار در گیشه فروش کرده است. رایان رینولدز، جاش برولین، زازی بیتز،‌ استفان کاپیساک، برایانا هیلدبرند، جولیان دنیسون و کوتسونا شیئوری، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تاریخ انتشار فیلم روزی روزگاری یک ددپول

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications