ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

هیولا جدیدترین سریال مهران مدیری برای شبکه نمایش خانگی

چهارشنبه, 26 دی, 1397
هیولا جدیدترین سریال مهران مدیری برای شبکه نمایش خانگی

به گزارش میم ست، سریال شبکه نمایش خانگی هیولا جدیدترین سریال مهران مدیری خواهد بود. به تازگی و بنابر گزارش هفت صبح، مشخص شده است که سریال هیولا درباره زن و شوهری است که زندگی سالمی پیش گرفته‌ اند. این زوج اما به مردی برخورد خواهند کرد که باعث تغییر مسیر زندگی‌ شان و ورود آن‌ ها به کار های خلاف می‌ شود. پی‌ رنگ کلی سریال جدید مهران مدیری بر اساس آنچه که خواندید خواهد بود و از دل آن موقعیت‌ های خنده‌داری شکل خواهد گرفت. سریال ایرانی هیولا مانند برنامه دورهمی کنایه‌ هایی سیاسی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید : آخرین مراحل فنی فیلم سمفونی نهم با بازی حمید فرخ نژاد و ساره بیات/ رقابت در جشنواره فیلم فجر + عکس های جدید!

جدیدترین سریال مهران مدیری به نام هیولا با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد،محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است. بنابر گزارش‌ ها ایفای نقش‌ های اصلی این سریال بر عهده فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و مهران مدیری است. در واقع مقدمی و اصلانی نقش زوج درست‌کار و مهران مدیری نقش مرد تاثیرگذار در زندگی این زوج را ایفا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید : صدور پروانه نمایش سریال ریکاوری با بازی شبنم قلی خانی و پوریا پورسرخ + عکس های جدید!

سریال هیولا در ۱۵ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد. گفته می‌ شود این سریال از لحاظ پوشش بازیگران و شوخی‌ ها در مختصات تلویزیون ساخته خواهد شد. سریال هیولا»به کارگردانی مهران مدیری، نویسندگی امیر برادران، سرمایه گذاری اول مارکت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در حال ساخت است. پیمان قاسمخانی که پیش از این در سریال‌ شب‌ های برره با مهران مدیری همکاری کرده است، در هیولا به عنوان طراح و مشاور فیلمنامه همکاری خواهد کرد.

جدیدترین سریال مهران مدیری

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications