ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

هفته خونین سریال ها / کنسل شدن بیش از 19 سریال تنها در 24 ساعت !!

پنجشنبه, 27 اردیبهشت, 1397
هفته خونین سریال ها / کنسل شدن بیش از 19 سریال تنها در 24 ساعت !!
به گزارش میم ست و به نقل از پایگاه خبری TVLine ، شبکه های بزرگ تلوزیونی در آستانه گزارش برنامه های پاییزی خود که در این هفته انجام خواهد شد ، در 24 ساعت از تصمیم گیری های بزرگی پرده برداری کردند و با تبر به ریشه کن کردن سریال های نیمه جان خود پرداختند. بطوری که در روز پنجشنبه و جمعه گذشته 19 سریال بزرگ از جمله سریال های قدیمی و تازه ساخته شده را کنسل کردند. در تازه ترین اخبار سریال و سینمای هالیوود ، شبکه ای بی سی (ABC) بیشترین آمار کنسلی را تا به اینجا دارد و به آثار قدیمی و جدید رحمی نشان نداده است . سریال جدید کوانتیکو (Quantico) ، سریال تازه رونق یافته فریب (Deception) و سریال شهردار (The Mayor) از جمله سریال هایی هستند که این شبکه آنها را لغو کرده است. شبکه بزرگ فاکس (Fox) نیز دو سریال تقریبا محبوب خود یعنی لوسیفر (Lucifer) و آخرین مرد روی زمین (The last man on earth) را کنسل کرد. حتی شبکه NBC نیز در این بهبوهه وارد عمل شد و چهار سریال آر آی پی (.R.I.P) ، ترقی (Rise) ، خبر عالی (Great News) و شجاع (The Brave) را کنسل کرد. البته این شبکه برای جبران این قتل عام و کشتار ، سریال کنسل شده توسط فاکس یعنی بروکلین نه-نه (Brooklyn Nine-Nine) را از مرگ نجات داد و آن را به خانه خود آورد و برای فصل ششم آن را تمدید کرد. خبر بد این است که هنوز کشتار و کنسل کردن ها ادامه دارد.

این هم توضیحاتی در مورد سریالهایی که در این مدت لغو و تمدید شده اند :

سریال لوسیفر از شبکه فاکس (کنسل)

سریال لوسیفر لوسیفر (Lucifer) دوشنبه ها از شبکه فاکس پخش می شود و قسمت آخر فصل سوم آن 14 ام می روی آنتن رفت. این سریال درام که نقش اول آن را تام الیس (Tom Ellis) بر عهده داشت ، غیر منتظره ترین کنسلی این هفته می باشد و بسیاری از تمدید شدن آن مطمئن بودند . این اثر در هفته منتهی به 30 ام آوریل 3.3 میلیون نفر بیننده داشت و با نمره دمو 0.8 تقریبا 20% دمو آن با کاهش روبرو بود. یقینا طرفداران بی شمار لوسیفر شبکه فاکس را برای کنسلی آن به آتش خواهند کشید . این شبکه پس از پایان فصل سوم تبر خود را بر ریشه این سریال خواهد زد. خبر کنسلی لوسیفر را خود تام الیس در اکانت رسمی توئیتر خود منتشر کرد.

سریال جن گیر از شبکه فاکس (کنسل)

سریال جن گیر این سریال بر اساس فیلم ترسناکی به همین نام که در سال 1973 منتشر شده بود ساخته شده است. پس از فصل اول فرمت آن به شکل ادبی و آنتولوژیک در آمد و تنها چند تن از بازیگران اصلی از جمله بن دنیلز (Ben Daniels) و آلفونسو هررا (Alfonso Herrera) به فصل دوم رسیدند . قسمت آخر فصل دوم جن گیر (The Exorcist) که حالا بعنوان قسمت آخر کل اثر شناخته می شود در 15 ام دسامبر روی آنتن رفت و 1.32 میلیون بیننده را جلوی تلوزیون نشاند و نمره دمو 0.4 را کسب کرد. سریال جن گیر در ماه دسامبر خالق این اثر یعنی جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) حدس زده بود که خریده شدن کمپانی فاکس قرن بیستم توسط دیزنی خبر خوبی برای این سریال نخواهد بود. حال بالاخره طبق پیش بینی اسلیتر ، فاکس جن گیر را کنسل کرد و دیگر فصل سومی برای این درام ماوراء الطبیعی ساخته نخواهد شد.

سریال بازمانده برگزیده از شبکه ABC (کنسل)

سریال بازمانده برگزیده پایگاه خبری TVLine تایید کرد که شبکه ABC این سریال سیاسی هیجانی با هنرنمایی کیفر ساترلند را پس از پخش دو فصل لغو کرده است. قسمت آخر فصل دوم بازمانده برگزیده (Designated Survivor) دیشب یعنی چهارشنبه 16 ام ماه می روی آنتن رفت. میانگین نمره دمو بازمانده برگزیده برابر با 0.7 بوده و در این فصل تا به اینجای کار 4 میلیون بیننده داشته است. این اثر در بین تمامی سریالهای درام ABC رتبه هفتم را کسب کرده و در این فصل نسبت به اوایل کارش افت بسیاری داشته است .

سریال کوانتیکو از شبکه ABC (کنسل)

سریال کوانتیکو این اثر درام اکشن که هم اکنون فصل سوم آن از شبکه ABC در حال پخش می باشد ، در مورد یک مامور اف بی آی به نام الکس پریش با بازی پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) است که به بررسی یک حادثه تروریستی در شهر نیویورک می پردازد البته در طول دو فصل گذشته داستان با فراز و نشیب هایش پیشرفت و تغییر هایی داشته است. اما حال به نظر می رسد که پریش بازنشسته شده و دیگر کاری برای انجام دادن نخواهد داشت چرا که شبکه ABC این سریال را پس از پخش سه فصل لغو کرده است. در کوانتیکو (Quantico) بازیگران دیگری نیز از جمله جاش هاپکینز (Josh Hopkins) ، جیک مک لافلین (Jake McLaughlin) ، آنجانو الیس (Aunjanue Ellis) ، یاسمین ال مصری (Yasmine Al Massri)، جوهانا بردی (Johanna Braddy)، تیت الینگتون (Tate Ellington)، گراهام راجرز (Graham Rogers) ، آنابل آکوستا (Anabelle Acosta)، راسل تووی (Russell Tovey)، پرل توسی (Pearl Thusi)، بلیر آندروود (Blair Underwood) ، مارلی متلین (Marlee Matlin) و آلن پاول (Alan Powell) حضور داشتند.

سریال خبر عالی از شبکه NBC (کنسل)

سریال خبر عالی چند روز پیش خبر بسیار بد بالاخره به دست طرفداران سریال خبر عالی (Great News) رسید و شبکه NBC پس از دو فصل محل کار کمدی تینا فی را با خاک یکسان کرد ! خبر عالی این فصل کور سوی امید NBC به خود را با عملکرد ضعیفش از بین برد. این سریال با میانگین 3 میلیون نفر بیننده و نمره دمو 0.7 یکی از ضعیفترین سیتکام (کمدی وضعیتی) های این شبکه تلوزیونی بود که سرانجام تبر NBC به ریشه ضعیفش برخورد کرد. در این سریال کمدی بریگا هیلان (Briga Heelan) نقش یک تهیه کننده شبکه خبری به نام کیتی وندلسون را بازی می کرد که زندگیش با آمدن مادرش به استودیو او متحول شد. آدام کمپبل (Adam Campbell) ، نیکول ریچی (Nicole Richie) ، هوریشیو سانز (Horatio Sanz) ، تریسی ویگفیلد (Tracey Wigfield) و جان مایکل هیگینز (John Michael Higgins) از دیگر بازیگران سریال کمدی خبر عالی هستند.

سریال الکس از شبکه ABC (کنسل)

سریال الکس طبق گزارشی که به دست ما رسیده ، سریال کمدی الکس (Alex) تنها پس از پخش یک فصل لغو شده است. در این اثر زک برف (Zach Braff) نقش یک تهیه کننده رادیویی به نام الکس شومن را بازی می کند که از کارش استعفا می دهد تا با کمک رونی همسر دوست داشتنیش و همچنین دو فرزندشان کمپانی پادکست خودش را تاسیس کند. اولین قسمت الکس در اواخر مارس با 4.6 میلیون بیننده و نمره دمو 1.1 روی آنتن رفت اما از آن زمان تاکنون آمار و امتیازاتش رفته رفته کاهش پیدا کرده است.

سریال "چگونه از مجازات قتل فرار کرد" از شبکه ABC (تمدید)

سریال چگونه از مجازات قتل فرار کرد خود را برای سال دیگری با دانش آموزان میدلتون آماده کنید . شبکه ABC سریال چگونه از مجازات قتل فرار کرد (How to Get Away With Murder) را برای پنجمین فصل تمدید کرد. پیت نواک (Pete Nowalk) مدیر این سریال در بعد از ظهر جمعه با استفاده از اکانت رسمی توئیتر خود خبر خوب تمدیدی را به طرفداران سریال اعلام کرد. در آخرین قسمت هایی که از این اثر دیدیم آنالیس کیتینگ و همراهانش در شرایط خوبی بودند : لارل بالاخره حضانت کریستوفر نوزاد پسر تازه به دنیا آمده اش را گرفته بود ، آنالیس در پرونده قضاییش برنده شده بود و کانر دوباره در مدرسه میدلتون قبول شده بود تا به تحصیل در رشته حقوق ادامه دهد. اما هنوز سوالات بسیاری برای پاسخ در فصل پنجم باقی مانده است . در قسمت آخر این فصل که 15 ام مارس روی آنتن رفته بود دیدیم که دانش آموز جدیدی به نام گابریل مادوکس به میدلتون آمده بود که ظاهرا پسر یک کاراکتر قتل دیگر می باشد. چگونه از مجازات قتل فرار کرد تنها سریال درامی نیست که خبر خوب تمدیدی را دریافت می کند : آناتومی گری (Grey’s Anatomy) در ماه آوریل برای پانزدهمین فصل تمدید شد و رسوایی (Scandal) نیز هفتمین فصل خود را در 19 ام آوریل به پایان رساند.

سریال American Housewife از شبکه ABC (تمدید)

سریال American Housewife پایگاه خبری TVLine تایید کرد که شبکه ABC این سریال کمدی خانوادگی را برای سومین فصل تمدید کرده است. این سریال در مورد شخصیتی به نام کیتی اوتو (Katie Otto) با نقش آفرینی کیتی میکسون (Katy Mixon) است ، مادری که سعی می کند خانواده خود را در یک جامعه زیبای کانتیکتی بالا کشیده و بزرگ کند. American Housewife (همسر خانه دار آمریکایی) در ماه اکتبر 2016 کمک بسیار بزرگی برای شبکه ABC بود و در بازگرداندن دوشنبه شب های کمدی این شبکه تاثیر بسزایی داشت. در فصل دوم به چهارشنبه ها منتقل شد و قبل از سیتکام خانواده مدرن روی آنتن می رود . قسمت آخر فصل دوم این سریال شب گذشته یعنی چهارشنبه 16 ام می روی آنتن رفت.

سریال آی زامبی از شبکه CW (تمدید)

سریال آی زامبی سریال آی زامبی (iZombie) که توسط راب توماس (Rob Thomas) و دایان روگیرو رایت (Diane Ruggiero-Wright) ساخته شده است ، در مورد یک محقق زامبی ها به نام لیو مور (Liv Moore) با بازی رز مک آیور (Rose McIver) است که با همکاری کارآگاه کلایو بابینو (Clive Babineaux) با بازی ملکوم گودوین (Malcolm Goodwin) به بررسی پرونده های قتل و آدم کشی می پردازند. از دیگر بازیگران این سریال پر طرفدار می توان راهول کولی (Rahul Kohli) ، رابرت باکلی (Robert Buckley) ، الی میشالکا (Aly Michalka) و دیوید آندرز (David Anders) را نام برد. فصل چهارم آی زامبی در اواخر ماه آوریل از شبکه CW پخش شد و همه در ماه آوریل منتظر انتشار خبر تمدیدی آن بودند و با کمی تاخیر حالا خبر تمدید آن برای فصل پنجم منتشر شده است. فصل چهارم این سریال که دوشنبه ها روی آنتن می رود ، 28 ام ماه می به پایان خواهد رسید.

سریال برای مردم از شبکه ABC (تمدید)

سریال برای مردم برای مردم (For the People) در امتیازات و آمار دست و پای زیادی زد تا بالاخره توانست مهر تمدیدی خود را از شبکه ABC دریافت کند و برای فصل دوم تمدید شود. بریت رابرتسون (Britt Robertson) در این سریال در نقش وکیلی به نام ساندرا بل جلوی دوربین ظاهر می شود که به طرز عجیبی کارش به دادگاه فدرال نیویورک کشیده می شود به طوری که او را مادر دادگاه صدا می زنند ! در این سریال بازیگرانی از جمله هوپ دیویس (Hope Davis) ، بن شنکمن (Ben Shenkman) ، جاسمین سووی (Jasmin Savoy) ، سوزانا فلاد (Susannah Flood) ، وسام کیش (Wesam Keesh) ، آنا دیور اسمیت (Anna Deavere Smith) و واندی کورتیس هال (Vondie Curtis-Hall) نقش آفرینی کرده اند.

سریال های Fresh Off the Boat و black-ish هر دو از شبکه ABC (تمدید)

black-ish خانواده های هانگ و جانسون هر دو در شبکه ABC برای پنجمین فصل ماندگار شدند. Fresh Off the Boat با میانگین نمره دمو 1.0 و 3.8 میلیون نفر بیننده هفتگی رتبه دهم را در بین 11 سیتکام این فصل شبکه ABC را کسب کرد. Fresh Off the Boat black-ish نیز با میانگین نمره دمو 1.2 و 4.2 میلیون نفر بیننده هفتگی تا به اینجای این فصل در رتبه هفتم از بین 11 سیتکام شبکه ABC قرار گرفت.

سریال ایستگاه نوزدهم از شبکه ABC (تمدید)

سریال ایستگاه نوزدهم ایستگاه نوزدهم (Station 19) دومین اسپین آف از سریال آناتومی گری (Grey’s Anatomy) است که با کسب میانگین نمره دمو 1.1 و تعداد بیننده هفتگی بالغ بر 5.4 میلیون نفر در رتبه سوم تمامی سریال های درام ABC قرار گرفت . تنها دو سریال آناتومی گری و دکتر خوب (The Good Doctor) بالاتر از این سریال قرار دارند. با این آمار جای شکی برای تمدید کردن سریال ایستگاه نوزدهم برای شبکه ABC نمی ماند و این شبکه سریال را برای فصل دوم تمدید کرد.

سریال کوین (احتمالا) جهان را نجات خواهد داد از شبکه ABC (کنسل)

سریال کوین (احتمالا) جهان را نجات خواهد داد بنا بر گزارش پایگاه خبری TVLine ، کوین (احتمالا) جهان را نجات خواهد داد (Kevin (Probably) Saves the World) ، قطعا توسط شبکه ABC لغو شده است. این سریال فصل اول خود را در ماه مارس با میانگین بیننده 2.7 میلیون نفری و نمره دمو 0.7 به پایان رساند. این اثر با این آمار در این فصل از پخش شبکه ABC تنها توانست بهتر از سریالهای درام ماموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D) ، روزی روزگاری (Once Upon a Time) و دو مورد دیگر بهتر عمل کند.

سریال فریب از شبکه ABC (کنسل)

سریال فریب سریال فریب (Deception) نتوانست به اصطلاح با درآوردن خرگوشی از آن کلاه نیرنگش از زیر تبر کنسلی شبکه ABC فرار کند . این سریال که با زمینه ای جادویی اخیرا در ماه مارس کار خود را آغاز کرده بود ، حال شبکه ABC آن را با یک ضربه تبر خود از صحنه سریال ها حذف کرد. این اثر درام و جنایی که توسط کریس فداک (Chris Fedak) ساخته شده بود ، در مورد شخصیتی به نام کامرون بلک (Cameron Black) با بازی جک کاتمور اسکات (Jack Cutmore-Scott) است ، یک تردست ترد شده که کار مشاوری پلیس اف بی آی را به طریقی برای خودش دست و پا می کند. در این سریال ایلفنیش هادرا (Ilfenesh Hadera) نقش مامور مخصوص همکار کامرون به نام کی دنیلز (Kay Daniels) را بازی می کند. فریب هم اکنون یکشنبه ها از شبکه ABC پخش می شود و قسمت آخر آن در 27 ام می روی آنتن خواهد رفت.

سریالهای ده روز در دره و غیرانسان های مارول از شبکه ABC (کنسل)

ده روز در دره با این که بلک بولت (Black Bolt) یکی از آن شخصیت های پرحرف تلوزیون بود ، احتمالا این خبر او را گنگ و صامت خواهد کرد : پایگاه TVLine خبر داد که شبکه ABC رسما سریال غیرانسان های مارول (Marvel’s Inhumans) را پس از یک فصل یا بطور دقیق تر 8 قسمت لغو کرد. غیرانسان های مارول به همین صورت ، ده روز در دره (Ten Days in the Valley) که نقش اصلی آن را کایرا سدویک (Kyra Sedgwick) بازی می کرد ، پس از پخش 10 قسمت در یکشنبه شب های سرد زمستان رسما توسط شبکه ABC گردن زده شد ! غیرانسان های مارول حتی در دو قسمت آغازین خود هم آمار جالبی نداشت و توانست بطور میانگین 2.65 میلیون نفر را جذب خود کند و نمره دمویی برابر با 0.6 کسب کرد و در ادامه کار نیز آماری رو به کاهش داشت بطوری که در دو قسمت پایانی 1.95 میلیون نفر بیننده داشت و نمره دمو 0.5 را دریافت کرد.

سریل گذرگاه از شبکه ABC (کنسل)

سریل گذرگاه گذرگاه (The Crossing) که اولین قسمت آن در دوم آوریل روی آنتن رفت ، در مورد یک شهر کسل کننده ماهیگیری در بندر کنان (Canaan) بود که 47 پناهنده بطور رازآلودی به آنجا رسیدند و ادعا کردند که از جنگی که 180 سال بعد رخ می دهد فرار کرده اند! در این سریال استیو زان (Steve Zahn) نقش کلانتری به نام جود الیس (Jude Ellis) را بازی می کند که در حال بازرسی اتفاقات عجیب شهرش می باشد. از دیگر بازیگران آن می توان ساندرین هولت (Sandrine Holt) بازیگر خانه پوشالی (House of Cards) ، ناتالی مارتینز (Natalie Martinez) و جی کارنز (Jay Karnes) را نام برد. سرانجام صلح طولانی این سریال شکسته شد چرا که شبکه ABC این اثر درام علمی تخیلی را پس از یک فصل لغو کرده است.

سریال ترقی از شبکه NBC (کنسل)

سریال ترقی شبکه NBC این سریال درام موزیکال را پس از یک فصل کنسل کرد . ترقی (Rise) در مورد معلم تاریخی به نام لو مازوچلی (Lou Mazzucchelli) با بازی جاش رادنور (Josh Radnor) است که به کارگردانی تغییر شغل داده و قصد دارد ساخت فیلمی به نام بیداری بهاری (Spring Awakening) را آغاز کند ؛ فیلمی هشداری در مورد خطرات سرکوب کردن جنسیت که داستان آن در قرن نوزدهم آلمان روی می دهد. اما این سریال تنها محدود به موزیکال بودن نبود بلکه داستان های حاشیه ای آن شامل موضوعاتی از جمله مذهب ، الکلیسم ، کفر و دروغ گویی و همچنین بارداری نوجوانان نیز می شد و مشکلات و چالش های جامعه ترنس ها و جنسیت یک فرد را به خوبی به نمایش کشیده بود. آخرین قسمت این سریال دو شب پیش یعنی 15 ام می روی آنتن رفت .

سریال بروکلین نه-نه از شبکه فاکس که توسط NBC نجات داده شد ! (تمدید)

سریال بروکلین نه-نه شبکه فاکس سریال کمدی پلیسی بروکلین نه-نه (Brooklyn Nine-Nine) را در روز پنجشنبه گذشته لغو کرد و کار آن در این شبکه با پنج فصل به پایان رسید . اما این عمل با واکنش سریع هوادارن بسیار این اثر مواجه شد و واکنش طرفدارانی از جمله مارک همیل (Mark Hamill) و گویلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) توجه شبکه NBC را به این اثر کمدی جلب کرد . رابرت گرین بلت (Robert Greenblatt) مدیر شبکه NBC بیان کرد که : " از زمانی که این سریال را به فاکس فروختیم ، من حسرت از دست دادن آن را می خوردم و حالا زمان آن رسیده است که به خانه حقیقیش بازگردد. " سرانجام شبکه NBC همانند قهرمانی وارد صحنه شد و این سریال را نجات داد و خبر داد که فصل ششم آن با 13 قسمت تمدید شده و از این شبکه روی آنتن خواهد رفت و تمامی بازیگران قبلی آن در جلوی دوربین حضور خواهند داشت.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
  • Navid
    Navid

    6 سال پیش

    خب اگه بیننده های یه سریال به میزان معینی نرسه و توجیه مالی نداشته باشه هر چند طرفدارای پر و پا قرصی داشته باشه، کنسلش می کنن. شبکه های آمریکایی سر این قضیه خیلی سفت و سخت ایستادن و بار ها دیدیم این داستان رو


  • ابراهیم زاده
    ابراهیم زاده

    6 سال پیش

    سلام چرا اخه سریال کوانتیکو رو کنسل کردن دلیلش چیه اخه؟


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications