ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نیکول کیدمن تاریخ پخش فصل 2 سریال دروغ های کوچک بزرگ را فاش کرد!

دوشنبه, 17 دی, 1397
تاریخ پخش فصل 2 سریال دروغ های کوچک بزرگ

بتازگی تاریخ پخش فصل 2 سریال دروغ های کوچک بزرگ توسط ستاره این سریال پرطرفدار یعنی نیکول کیدمن فاش شده است. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، تاریخ پخش فصل 2 سریال دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) فاش شده است. این سریال پرطرفدار تنها با 7 قسمت خود در فصل اول توانست برای 16 جایزه از مراسم امی (Emmy) نامزد شده و 8 جایزه را از آن خود کند و باعث شگفت زده شدن بسیاری از علاقه مندان به سریال شود.

سریال دروغ های بزرگ کوچک که توسط دیوید ای. کلی (David E. Kelly) برنامه ریزی و ساخته شده است، اقتباسی از رمانی به همین نام از لیان موریارتی (Liane Moriarty) می باشد که در در سال 2014 منتشر شد.

در ورژن شبکه HBO این سریال ، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) ، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و شیلین وودلی (Shailene Woodley) نقش سه پروتاگونیست زن آن را بازی می کنند که در حال مبارزه با شکل کلی روابط و قدرت در مونتری در ایالت کالیفرنیا می باشند. در حالی که چارچوب این سریال در مورد راز یک قتل می باشد اما بیشتر در مورد واکنش افراد به تروما و سوء استفاده از آنها است.

فیلمبرداری فصل 2 سریال دروغ های بزرگ کوچک در ماه مارس 2018 آغاز شد و اخیرا مریل استریپ (Meryl Streep) هم به جمع پرستاره این سریال پیوسته است.

حال در تازه ترین اخبار سریال و به نقل از سایت The Wrap ، نیکول کیدمن تاریخ پخش فصل 2 سریال دروغ های بزرگ کوچک را فاش کرده است. در مصاحبه ای از این ستاره هالیوود وقتی که از او در مورد تاریخ پخش سریال دروغ های بزرگ کوچک پرسیده شد ، او بیان کرد:

"بنظرم در ماه ژوئن. بله در ماه ژوئن منتشر می شود."

در این صورت تاریخ پخش فصل 2 سریال دروغ های بزرگ کوچک خردادماه سال 1398 خواهد بود. نیکول کیدمن در این سریال نقش سلست رایت ، همسر پری رایت با بازی الکساندر اسکارزگارد (Alexander Skarsgård) را بازی می کند. کیدمن برای ایفای این نقش توانست جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن یک مینی سریال یا فیلم تلوزیونی را کسب کند.

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل 2 سریال دروغ های بزرگ کوچک چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

تاریخ پخش فصل 2 سریال دروغ های کوچک بزرگ تاریخ پخش فصل 2 سریال دروغ های کوچک بزرگ

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications