ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نمایش فیلم همه می‌ دانند جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در فستیوال فیلم لومیر فرانسه

جمعه, 27 مهر, 1397
فستیوال فیلم لومیر - فیلم همه می دانند
به گزارش میم ست و در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران، به نقل از روابط عمومی فیلم ، امسال فستیوال فیلم لومیر ، مراسم بزرگداشتی را برای خاویر باردم ـ بازیگر اسپانیایی ـ برگزار کرد که در این مراسم چند فیلم‌  به انتخاب خود وی از مجموعه فیلم‌ هایی که تاکنون بازی کرده است ، به اکران رسیدند. بر این اساس علاوه بر فیلم همه می‌ دانند ، فیلم ‌های زیبا ، جایی برای پیرمردها نیست و زیر آفتاب دوشنبه هم از باردم به نمایش گذاشته شدند. فستیوال فیلم لومیر هر سال در شهر لیون فرانسه برگزار می ‌شود. این فستیوال عموما فیلم ‌های کلاسیک سینما از کشورهای مختلف را اکران می ‌کند و در کنار آن ، برگزاری بزرگداشت و کلاس ‌های مختلف را در برنامه خود دارد.

دیگر حاضرین و مهمانان در فستیوال فیلم لومیر عبارتند از:

گی‌یرمو دل تورو، آلفونسو کوارون ، مونیکا بلوچی ، لیو اولمان (بازیگر فیلم‌های برگمان) ، ژان پل موندو ، برتران تاورنیه و کلود للوش. فستیوال فیلم لومیر از سیزدهم اکتبر (۲۱ مهر) آغاز شده و بیست ‌و یکم اکتبر (۲۹ مهر) به کار خود خاتمه می دهد. فیلم همه می‌ دانند دو هفته پیش نیز به عنوان فیلم افتتاحیه فستیوال فیلم آنتالیا با حضور کارگردان به نمایش در آمد.

نظر شما در مورد فیلم همه می دانند و نمایش آن در فستیوال فیلم لومیر چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. اکران فیلم همه می دانند همه می‌دانند نماینده‌ های سینمای اسپانیا در اسکار 2019 - همه می دانند

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications